středa 25. srpna 2010

41.týden (Albeř)

V pátek vyjela dopoledne maminka s babičkou na krátký výlet vyprovodit kamarády do Třeboně, ale omylem si cestu dvojnásobně prodloužili, takže málem nestihly oběd. Tatínek vyrazil po obědě na kole rychlým tempem do Třeboně, aby se zúčastnil tradiční Tour de Champagne. V sobotu se pak konal triatlon, který maminka i tatínek vyhráli. Večer se pak konal noční orieňták do hospody, který tatínek s Milanem vyhráli. V neděli jsme před odjezdem stihli nasbírat ještě borůvky, abych měla co jíst ke svačinám. V úterý ráno si vyzvedla maminka svázanou diplomovou práci a odnesla jí do školy. Taky dodělala poslední zkoušku z pedagogiky, na kterou zapomněla, takže nyní má hotové všechny předměty a chybí jí už pouze obhájit diplomku a udělat státnice z Angličtiny i Pedagogiky. Já jsem mezitím relaxovala s babičkou ve Františkánské zahradě. Odpoledne přijely za námi do Modřan teta Věra s Aničkou, což je moje vzdálená sestřenice. Jsou jí 3 roky a už umí plynule česky, anglicky i čínsky. Ve středu mě přijela pro změnu hlídat babička do Čelákovic a taky nám krásně uklidila celý byt. Tatínek se odpoledne zúčastnil Pražské MTBO ligy na Hanspaulce. Maminka se intenzivně učila celý týden na státnice, takže už si přeju, aby je měla zdárně za sebou. Ještě si však musím necelý měsíc počkat. To pak na mě bude mít více času. Taky už jsem se naučila říkat slovíčka máma a bába. Dělám stále velké pokroky v chození, nyní již dělám krásné kroky, když mě někdo drží za ručičky. Už mám 5 zubů, 3 horní a 2 spodní, takže už umím krásně ukusovat banán.

Žádné komentáře:

Okomentovat