úterý 31. srpna 2010

42.týden

Už ve středu si maminka s babičkou všimly, že jsem byla mrzutá a ve čtvrtek se ukázalo proč. Probudila jsem se s rýmou, mírným kašlíkem a zvýšenou teplotou, která se během dne vyšplhala až na horečku. Babička pak se mnou raději odpoledne došla k paní doktorce, která mi diagnostikovala zánět nosohltanu. Ještě ze čtvrtka na pátek v noci jsem měla horečku a taky jsem špatně spala, ale v pátek jsem už byla více méně bez teplot. V sobotu jsem tedy mohla vyrazit sama do Pražské ZOO. Tedy ne úplně sama, hlídala mě má vzdálená 3,5-letá sestřenka Valuška s rodiči Vlaďkou a Vaškem. Domů jsem se vrátila po šesti hodinách. Maminka se mezitím učila a tatínek závodil na Rybákově slídilovi, ale závod nedokončil kvůli nataženému úponu stehenního svalu. Měla jsem tolik zážitků, že jsem v noci na neděli nechtěla vůbec spát a mamince pak byla v neděli tak unavená, že se jí špatně učilo. Tatínek mě vzal přes den na dva dlouhé výlety, první do přírody a druhý po obchodech. V pondělí i úterý mě přijela hlídat opět babička, která měla přes víkend volno. Maminka se pořád zoufale učí a už neví, kde jí hlava stojí. Poté co jsem poslední dobou špatně spala se maminka rozhodla, že mě spát naučí. Přečetla si chytré články na netu a výsledek se dostavil rychle. Již v noci na úterý jsem poprvé v životě vydržela celou noc bez mlíčka a strávila celou noc ve vlastní postýlce, dokonce jen s jedním probuzením, kdy mě maminka zvládla uchlácholit bez kojení. Doufám, že mi dobrý spánek vydrží i nadále. Taky už jsem poprvé vstala sama bez opory, takže už jen čekám, až se naučím chodit :-) I když jsem celkem hodná holčička, někdy rodiče dokážu i pozlobit. Například jsem se naučila sundavat si sama čepičku z hlavy, házet věci z kočárku přes palubu, štrachat ve všech šuplíkách v bytě i přes zákaz atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat