čtvrtek 23. září 2010

45.týden

V pátek jsme po dlouhé době vyjeli do Modřan, aby babička nemusela stále jezdit do Čelákovic. V sobotu dopoledne jsme s tetou Maruškou vyrazili na POKR 2010 s centrem v Brtnici u Velkých Popovic (závod MTBO se 3-hodinovým limitem), který pořádal náš kamarád Martin Tušl. Mně hlídali během závodu Verča a její rodiče. Měla jsem tedy dost času poklábosit si s Barunkou. Maminka i tatínek se umístili shodně na 2.místě, vítězi se stali Dáša a Dušan. Maminka si v sobotu dala oddechový den od učení, aby od nedělě mohla opět naplno pokračovat. Tatínek mě vzal v neděli na 3,5 hodinovou procházku za Káraný, takže jsme cestou tam museli překonat jez v Čelákovicích a cestou zpátky most u Lázní Toušeň. Čelákovice už by opravdu potřebovali nový bezbariérový most, tatínek vypadal z přenášení kočárku i se mnou hodně zmoženě :-) V pondělí i v úterý mě přijela hlídat do Čelákovic babička, aby se maminka mohla stále učit na státnice. V pondělí byla v Praze slavnostně otevřena 23km dlouhá jihozápadní část Pražského okruhu mezi Slivencem a dálnicí D1, takže už se těším, až si to projedeme. Tatínek se odpoledne zúčastnil závodu O-PID, který letos vyhrál. Byl to orieňták po Praze s využitím MHD. V úterý večer se maminka dozvěděla, že zvládla i druhou písemnou část z AJ (lingvistika) na známku 3, takže v pátek může jít na státnice. Tatínek byl v úterý večer na schůzi orientačního oddílu, kde zjistil, že jako oddíl budeme pořádat v budoucnu opravdu hodně závodů, mám se tedy na co těšit. Ve středu mě přijela pro změnu hlídat teta Katka, která zároveň mamince poradila poslední triky na zdolání státnice z AJ. Tatínek se odpoledne zúčastnil posledního závodu Pražské MTBO ligy v Prokopáku. Celý týden pokračuju ve snaze naučit se chodit, zatím se však musím spokojit s 1-2 polokroky mezi nábytkem, což je maximum, k čemu se odhodlám. Nyní již pouze doufám, že maminka v pátek zakončí své studium na VŠ a bude se mi pak opět plně věnovat.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat