neděle 26. srpna 2012

Albeř

ELLA: Ze šumavského Stožce jsme v neděli 5. srpna přejeli na humanitní soustředění na Albeři. Ubytovali jsme se v třílůžkové přízemní chatičce společně s babičkou Jájou. Tatínek ještě večer odjel, protože musel až do čtvrtka pracovat. V pondělí se babička i maminka projely na střídačku na kole, já jsem si hrála s Vítkem a ostatními dětmi a Lisa byla v rekonvalescenci po horečce z předchozího dne. Maminka s Míšou se staly vrchními pořadatelkami orientačních závodů. V úterý uspořádaly orienťák na kánoích po rybníku Osika a přilehlých březích. Ve středu připravily pro změnu běžecký orienťák a ve čtvrtek cyklistický. Noční OB do hospody u Báby už stavěl Martin Tušl. Ve čtvrtek jsem měla zvýšenou teplotu a přes poledne jsem si netradičně trochu zdřímla. V sobotu dopoledne se konaly dětské závody zkládající se mnoha disciplín (běh, pekážkový běh, jízda na odrážedle, sbírání šišek, házení šišek...) Nejlépe mi šlo nošení tenisáku na lžíci. Odpoledne pak proběhl tradiční triatlon pro dospělé, který maminka v ženách vyhrála. V neděli jsme sbalili věci a uklidili chatičku a hurá na týdenní cykloorientační závody Sixnumbers do Vidnavy. Na Albeři bylo hodně dětí nejen z Humanity (Vítek a Bára Ouhrabkovi, Bořek Slouka, Jůlinka a Filípek Hladíkovi, Kristýnka a Matěj Uhrovi, Madlenka Hronová, Matouš a Šimon Frohdeovi, Eliška a Jůlinka Krákorovy... Naši Lízu si tam oblíbila jedna větší holčička Míša. Já jsem si nejraději hrála s Vítkem, což je můj nejlepší kamarád. Bavilo nás házet kamínky do vody z mola, hrát si na louce, u Vítka v chatičce nebo v autě. Při našich společných aktivitách nás nejčastěji hlídal strejda Kuba. Maminka s tatínkem se po večerech bavili s kamarády u okýnka, zatímco my s Lisou jsme vzorně spaly. V uplynulých 14 dnech se konaly v Londýně letní Olympijské hry a naši sportovci získali 10 medailí - 4 zlaté (Knapková, Špotáková, Svoboda, Kulhavý), 3 stříbrné (Synek, Hradílek, Hlaváčková&Hradecká) a 3 bronzové (Hejnová, Sýkorová a čtyřkajak).

Žádné komentáře:

Okomentovat