pátek 3. srpna 2012

Svatba a pořádání B5h

ELLA: V úterý 17.7. nás do Čelákovic přijely navštívit teta Lenka a 3,5měsíční Jíťa Vajčnerovy. Přivezly nám moc dobrý meloun, ručně vyráběný míček a knížku o čertovi a Káče, kterou si se mnou hned přečetly. Ve čtvrtek za námi pro změnu přijela teta Káťa, která nám přinesla plyšové medvídky. Také si se mnou hrála a naučila mne uklízet plyšáky. Tento týden jsme mimo jiné sledovali v televizi Tour de France. Koukněte se na moje a Lisy fotky s vítězem etapy Cavendishem. V sobotu ráno jsme vyrazili do Loun na svatbu našich kamarádů Eliny a Víťouna. Už dopoledne pro nás bylo připraveno občerstvení v Hotelu u radnice. Já jsem tam snědla nejméně deset tvarohových svatebních koláčků. Potkali jsme se tam i s tetou Verčou, strejdou Zdenálem a Barunkou. Během obřadu jsme si my děti hrály s kamínky a malá Elina to dokonce prospala v kočárku. Poté jsme se přesunuli do restaurace "Bahno", kde jsme si dali polívčičku a svíčkovou. Byly tam také houpačky a kolotoč a hodně dětí svatebních hostů, takže jsme měly o zábavu postaráno. Při odpoledním skupinovém orientačním běhu po městě Louny se strhl silný liják, takže jsme trochu zmokli. Večer pak hrála kapela v čele s panem doktorem Mirečkem, který také jezdí do Bedřichova. V osm jsme si řekli, že než spát v Lounech, odjedeme radši domů. V neděli oslavila Lisa 11 měsíců svého života a rodiče se rozhodli udělat velkou přestavbu dvou pokojů. Pracovní stůl jsme odstěhovali ze skladu do ložnice a Lisa tím získala vlastní skoro pokojíček, jedinou vadu má, že tam stále parkují 4 kola a odrážedlo Fík. V pondělí za námi přijela na návštěvu babička, protože ráda přestavuje a hned to dorazila zkontrolovat. V pondělí a úterý upekla maminka 6 várek krachlí, protože je budeme rozdávat v cíli na B5h. V úterý také koupila maminka dýni Hokaido, z poloviny uvařila polívčičku a půlku upekla společně s bramborami. Ve středu po poledni jsme vyrazili do Bedřichova kvůli pořádání Bedřichovské pětihodinovky. Nás holky hlídala většinou dopoledne babička Jája a chodila s námi na dlouhé vycházky na hřiště. Také jsme se cachtaly v bazénku, který nám napustil dědeček Mirek s babičkou Olgou. Jednou jsme vyrazily i na koupaliště. Ve čtvrtek zařizoval tatínek věci nutné pro závod a maminka rozvezla pár blízkých kontrol. V pátek pak rozvezli maminka, tatínek, Dáša a Martin Tušl všechny zbylé kontroly. Já jsem měla rozdávat při sobotním startu bodové ohodnocení kontrol, místo toho jsem se však raději válela na dece. V cíli jsem měla úkol rozdávat krachle, což mi šlo lépe, protože jsem mohla i ujídat. Předávala jsem pak i koláče závodníkům na stupních vítězů. Závod skončil pořadatelsky úspěšně, hodně dvojic a žádný neřešitelný problém. V neděli jsme pak svezli s kamarády všechny kontroly, poté uklidili na chatě a vyrazili směrem domů do Čelákovic.
Já jsem si poslední dobou oblíbila kreslení auta, ve kterém jede celá naše rodina na závody. Začala jsem také více jezdit na Fíkovi. Lisa miluje motorky a houpadla, na které se  pokouší sama vylézt. Už se naučila lézt dolů (např. z postele) po nožičkách, říká bá (bác), bebe, pápá, bů, brr (auto), dělá prosím prosím, hands up, vařila myšička, opakuje zvuky po Elle.  Při stěhování jsme si zřídili dočasný "pelech "v obýváku, kde teď rodiče spí, aby tolik neslyšeli Lisu, kterou se snaží naučit spát...

Žádné komentáře:

Okomentovat