úterý 21. prosince 2010

Bedřichovská pětihodinovka

Nejdřív ze všeho se omlouvám za publikování příspěvku až po dvou týdnech. Byli jsme zaneprázdněni přípravami na Bedřichovskou pětihodinovku. Celé 2 týdny jsem si užila sněhu a zimního počasí. První víkend jsem strávila od pátku do neděle v Bedřichově. Tam jsem poprvé vyzkoušela boby a lyžičky. Ani jedno se mi příliš nelíbilo - na bobech jsem odmítala sedět a jezdila jsem pouze vleže na břiše, na lyžích jsem pro změnu nechtěla ani stát a ještě k tomu se nedaly pořádně přichytit na moje botičky a padaly mi. Možná se mi zimní sporty nelíbily také kvůli nepříjemnému počasí, foukalo, sněžilo a bylo zima. Za víkend v Bedřichově napadlo cca 50cm.V sobotu jsem si užila strejdy Páči, který mě zaučoval v zimních sportech a hlavně mi dovolil šahat na klávesnici svého notebooku. Do Bedřichova jsme se vrátili již ve čtvrtek dopoledne a k našemu překvapení připadlo dalších cca 50cm sněhu. Tatínek s Dušanem jeli na Smědavu zavážet lampiony na závod, bohužel však z plánových 15 kontrol se jim povedlo pouhých 8 kontrol z důvodu silného větru a sněhových návějí. V pátek se podařilo zavést další kontroly, zbylé 3 jsme museli dáti rolbařů, protože v metru hlubokého sněhu jezdit neumíme. Bohužel rolbař z Jizerky dal obě své kontroly špatně, takže nám tím vznikly lehké komplikace. V sobotu se nám podařilo závod zdárně uspořádat za přispění dalších kamarádů (pořadatelů). Letošního ročníku B5h se zúčastnilo rekordních 105 dvojic. V neděli se povedlo stáhnout všechny lampiony z terénu a žádný se dokonce ani neztratil. O mě se o víkendu starala babička Jarmila, aby se maminka mohla věnovat pořádání. V pondělí jsme se začli konečně chystat na Vánoce. Musím se pochlubit svými pokroky - už umím gesto "prosím prosím", které používám při žádosti o jídlo. Taky už umím ukázat jak jsem veliká a "pá pá" mi už dávno nedělá problémy.

Žádné komentáře:

Okomentovat