středa 23. března 2011

Osiřelá Ella bez tatínka

Tatínek nás v pátek 11.3. odpoledne opustil a vyrazil do Toskánska na cyklistické soustředění. S maminkou jsme se hned daly do gruntování celého bytu, které nám trvalo až do tatínkova návratu :-) Při té příležitosti jsme vypraly i slonici, která, jakožto moje nejoblíbenější hračka, byla značně ušmudlaná. V sobotu i v neděli za námi přijela babička a chodily jsme na dlouhé procházky. V úterý pro nás přijel strejda Kuba a odvezl nás do Modřan. Tam jsem ve středu oslavila svůj svátek. Přišli prarodiče Kalinovi i s prababičkou Věrou. Dostala jsem spousty krásných dárů, za které děkuji. K večeru jsme se pak byli projít s Verčou, Zdenálem a Barunkou, od kterých jsem dostala další dárky. V pátek nás babička odvezla domů a byla jsem u paní doktorky kvůli dlouhodobému kašlíčku. Řekla mi, že to může být stále reakce na očkování. Víkend jsem pak strávila s maminkou sama. Moc jsme se těšily na tatínka, který měl přijet v neděli večer. Bohužel se mu ale porouchalo auto, takže si pobyt v Itálii prodloužil o dva a půl dne. V pondělí jsme jely vláčkem do Prahy a v úterý zase vláčkem zpět. Ve středu brzo ráno konečně dorazil tatínek. Přivezl spousty italského jídla, mimo jiné i omáčky na těstoviny, ze kterých jsem si s potěšením postavila věž. Co nyní umím říkat: táta, tady je, není, ne a někdy také máma, bába a mnoho dalších náznaků slov. Tatínek mě dnes přezkoušel a zjistil, že umím ukázat správně na všechny části těla, včetně oblečení.

Žádné komentáře:

Okomentovat