pátek 11. dubna 2014

Začátek března

LISA: O víkendu 1. a 2. března jsme byli doma, bylo hezké počasí a tak se rodiče projeli na kolech. Následující týden jsme měli jarní prázdniny a ve školce omezený provoz, takže tam Ella nechodila. V pondělí odpoledne jsme se Ella s maminkou vydaly vláčkem a metrem do Prahy na oslavu Matýskových 5. narozenin pořádaných v kavárně "Divoké matky." Domů se vrátily v osm večer. Bohužel tu noc jsem opět dostala horečku, a tak se mnou maminka zašla v úterý ráno k paní doktroce. Jelikož se mně nemoci táhly už dlouho, udělaly mně v ordinaci streptest a zjistily přítomnost streptokoka. To znamenalo antibiotika na 10 dní, které se braly po 8 hodinách (tzn. buzení v noci). To už maminka myslela, že ji odvezou :-). Naštěstí mi lék celkem chutnal a polykala jsem ho bez řečí. Ty antibiotika, co brala v prosinci Ella, byly mnohem horší a maminka jí je musela míchat do různých pochutin a každé sousto musela zapíjet. Dalších deset dní jsme tedy strávili převážně doma. Po třech dnech se mi výrazně ulevilo a neměla jsem již téměř žádné příznaky, a tak bylo velmi těžké udržet mne doma v klidu. Díky krásnému jarnímu počasí jsme mohly chodit alespoň na krátké procházky v kočárku. V neděli 9. března jsme v Modřanech oslavili 1. narozeniny sestřenky Vendulky. Další týden už Ella chodila do školky a já jsem byla v rekonvalescenci. V sobotu jsme s rodiči jeli na "Jarní skály" - jednodenní orientační běh u hradu Kost. Já jsem absolvovala kategorii HDR s maminkou a Ella s tatínkem, Vítkem a Kubou. Odtud jsme jeli rovnou do Prahy do kavárny na oslavu promoce maminčiny sestřenky Hanky. V neděli pak Ella slavila doma v Čelákovicích svátek.




















Žádné komentáře:

Okomentovat