čtvrtek 29. ledna 2015

Září 2014

LISA: V pondělí 1. září jsem šla poprvé do mateřské školy čili do školky. Chodím do oddělení Šnečků v pavilonu B MŠ Komenského v Čelákovicích. Ella dál pokračuje ve Sluníčkách, což je ve stejném pavilonu. My máme jen jednu paní učitelku, jmenuje se Jitka Dohnálková. Když budu ve školce spinkat, půjdu k Elle do Sluníček. Ve školce se mi celkem líbí, jen tam moc nemluvím a během prvního týdne jsem se několikrát počůrala. V sobotu 6. 9. si tatínek na MTBO v Uněticích zničil koleno a od té doby chodí o berlích. Maminka tu stejnou sobotu prezentovala na zahradě MDDM v Čelákovicích své kroužky Orienťáčku a Angličtiny. Hned další týden jsem bohužel onemocněla a paní doktorka mi při výtěru našla opět streptokoka. Následujících deset dní jsme tedy strávili doma. Po dobrání antibiotik jsem pak ještě jela do Nymburka do nemocnice na píchnutí injekce Pendeponu. Tam jsme se stavili v sobotu 20. září cestou na MTBO v Mostku u Trutnova. Z naší rodiny tam však závodila (a to pouze v sobotu) jen těhotná maminka. Pajdavý tatínek dělal, ostatně jako vždy, vrchního kouče našeho oddílu. Další víkend už jsem se cítila zdravotně způsobilá natolik, že jsem s maminkou absolvovala juniorskou trať MTBO Pokr s centrem na zámku Berchtold u Velkých Popovic. Najela jsem (za pomoci maminky) rekordních 12 km. Ella si jen užívala atrakcí v zámecké zahradě - hřiště s lanovkou, malování perníčků, skákací kopec... Bohužel jsem po absolvování závodu opět trochu dostala kašel. Tentokrát jsme to však zvládli vyléčit bez antibiotik. Kromě výše zmíněného můžete na fotkách ještě vidět naše auto naložené dřevem na rekonstrukci dalších místností v Bedřichově. Dřevo nakládá Pavlis u Karby ve dřevárně. Další fotografie zachycují momenty z návštěvy Horních Počernic, kde jsme se setkali s tetami Lenkou a Majdou a jejich ratolestmi Jíťou, Vendou a Aničkou.



























Žádné komentáře:

Okomentovat