úterý 22. prosince 2009

6.týden

Celý týden proběhl běžně přípravami na Vánoce. Ve středu večer jsme byli dokupovat vánoční dárky v Tescu v Brandýse. Ten večer také začlo sněžit a to pokračovalo po celý zbytek týdne. Celý týden taky pěkně mrzlo, největší mrazy přišly o víkendu (až -15 stupňů). V sobotu mě nejprve rodiče odvezli do Modřan, protože se babička bála, že umrznu a rodiče jeli na závod do Řep. Tatínek byl úspěšný a vyhrál. Večer přišel na návštěvu strejda Adam Porth, večírek jsem si užila. V neděli se už rodiče rozhodli, že mě musí pořádně otužovat a že mráz přežiju a navzdory nátlakům babičky mě vzali na orienťák do Hradce Králové. Tam jsem absolvovala svůj první závod s čipem v doprovodu babičky, která mapovala a maminky, která tlačila kočárek a kontrolovala. Pro tatínka skončil závod smolně, protože si ošklivě vyvrkl kotník. Závod však dokončil - doskákal po jedné noze. Pak jsme jeli opět do Modřan, kam přišel odpoledne Jakub s Luckou. Vrcholem nedělního večera pak bylo finále Československé Superstar, kde dle očekávání zvítězil můj favorit Martin Chodúr. V pondělí dopoledne byla maminka na kontrole po šestinedělí a je prý v pořádku. Tatínek jel odpoledne s dědečkem na chatu pro stromek a maminka měla sraz s holkama z Arnyky. Tatínek mě tam na konec přivezl také ukázat.

Žádné komentáře:

Okomentovat