pondělí 7. prosince 2009

Dvacátýšestý, dvacátýsedmý a dvacátýosmý den

V sobotu večer jsme jeli do Modřan, kde již bylo plno hostů, Taxovi, Vožeň, babička, děda a strejda Jakub. Mikuláš dorazil až po osmé hodině večerní, takže jsem většinu z jeho návštěvy prospala. Stačila jsem pouze říct svojí básničku. Dostala jsem čokoládového čerta, lentilky a parádní tričko s hříbkama. V neděli ráno jsme jeli s tatínkem na běžecké závody na Zbraslav. S maminkou a babičkou jsem se byla během závodu projít do malé zoo, většina zvířátek byla sice kvůli dešti zalezlá v domečcích, ale výr Bubo Bubo na mě koukal. Cestou domů jsme se stavili na oběd v Modřanech a odpoledne jsme jeli domů. Večer jsem se koukala jako každou neděli na Superstar. V pondělí mě opět hlídala babička, protože maminka jela do školy. Teta Katka mi po mamince poslala dárek v podobě krásných dupaček s kačátkem z Anglie, děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat