úterý 3. srpna 2010

38.týden

Ve středu jsem jela s maminkou do Prahy vláčkem City Elefant, který měl ale zpoždění, takže jsme nestihly nízkopodlažní tramvaj. Večer zašli rodiče do Tesca na Novodvorskou a koupili mi 3 páry zelených protiskluzových ponožek v akci za 30kč a pak bryndák s dlouhým rukávem s obrázkem žáby. Ve čtvrtek jsme z Modřan vyjeli včas, abych stihla zajít na očkování k paní doktorce. Z důvodu mé nemoci zminulého týdne mi však naočkovala pouze poslední dávku Synflorixu, Hexavakcínu dostanu až za 14 dní. Poté jsme vyrazili na 2.výlet v novém vozíku po silničkách v okolí Čelákovic na 19km. Rodiče mi vyztužili pásy molitanem, takže už je to o něco lepší. V pátek jsme hned ráno vydali opět do Modřan. Odpoledne jsme přejeli na oslavu narozenin Jakuba a strýčka Láďi. Tam jsem potkala hodně kamarádů a pronásledovala jsem Barušku, která se přede mnou zdrhala. Taky jsem se pohoupala na houpačce a poprvé v životě vylezla schody a to hned několikrát. V sobotu po poledni jsme se vydali na svatbu tety Katky do Jablonné nad Vltavou, kde se konal na zahradě zámku svatební obřad. Poté jsme přejeli do Měřína, kde se konala oslava. My jsme otestovali opět nový vozík, tentokrát i v terénu. Ke konci 19km vyjíždky mě to už však přestávalo bavit, což jsem dávala najevo hlasitým křikem. Večer si rodiče zahráli Bowling a pak už začala hrát pěkně od podlahy kapela, na jejíž hudbu jsem si dokonce s tatínkem zatancovala. Opět jsem potvrdila roli barového typu, protože jsem pařila až do jedenácti. Přespali jsme u Evy na chatě v Hostěradicích. Odtud jsem taky v neděli vyrazila sama s tatínkem na další projíždku ve vozíku vyprovodit tetu Vendy do Davle a pak jsme se přes Jílové vrátili, bylo to 31km. Tentokrát jsem většinu cesty prospala a ani po probuzení jsem neprotestovala. Odpoledne jsem se cachtala v bazénu, v lavoru a taky jsme se šli projít k jezu na Žampach. Večer jsme vyrazili do Čelákovic s výslužkou v podobě 2 košíků letních jablek. V pondělí jsem byla celý den s maminkou doma, protože tatínek nechal měnit přední sklo u auta a mezitím si pořádně zakurýroval. V úterý po dlouhé době skoro celý den přšelo, ale tatínek mě přesto vzal na dlouhou vycházku po Čelákovických marketech. Před vycházkou jsem měla nehodu v podobě vyskočení z kočárku, naštěští mě zachytily moje kšíry a maminka mě rychle zachránila. Přežila jsem to bez úhony, pouze 1 uchycení kšíry muselo být opraveno. Musím se pochlubit, že už vydržím stát bez opory po dobu několika vteřin. Taky štrachám všude možně, skřípu si prstíky do šuplátek, prolezla jsem tunelem v konferenčním stolku v obýváku a bouchám se často hlavičkou o zem i o zeď a vůbec mi to nevadí. Asi jsem po mamince, protože neumím vypočítat své pohyby.

Žádné komentáře:

Okomentovat