středa 20. dubna 2011

Svatba Karba+Vendy

Ve čtvrtek 7. dubna jsem zase onemocněla. Dostala jsem kalšík, rýmu a horečku. Horečka mě v pátek přešla, ale kašlík a rýma už trvá 14 dní. V sobotu mě přijela hlídat babička a maminka s tatínkem odjeli pryč na orienťáky do Turnova a okolí. Cestou se stavili u Adélky v Zásadě, podívat se na koníčky a na nový byt. Škoda, že jsem tam nemohla být. V neděli onemocněl pro změnu tatínek a doufal, že se uzdraví do víkendových závodů v Maďarsku. Ve středu byl tatínek na 1. závodu Pražské MTBO ligy na Spořilově a skončil na 2.místě. Ve čtvrtek byla maminka na ultrazvuku a zjistila, že miminko je v pořádku, hýbe se a bouchá mu srdíčko. Poté jsem zůstala s maminkou v Modřanech a tatínek se jel sbalit na cestu do Maďarska, kam v pátek brzo ráno odjel. V sobotu se konala svatba našich kamárdů Karby s Vendy, obřad byl na Chvalském zámku a oslava v Prokopském údolí. Na svatbu jsem si oblékla nové šatičky, byla však celkem zima, takže pod bundou nebyly moc vidět. Tam už však byla jen maminka, já jsem odjela s babičkou do Žehrovic a strávila jsem tam první noc bez maminky a spala jsem na velké posteli. Maminka za námi dorazila v neděli ráno a navštívila se mnou místní nové dětské hřiště. V Žehrovicích mě zaujali pejsek Ben a kočička Maruška. Večer se vrátil tatínek z Maďarska, byl však skoro o nohu chudší. Po pátečním solidně odjetém sprintu okusil v sobotním middlu tvrdost místní země a narazil si koleno a minimálně natáhl vazy v koleni. Sobotní závod nedokončil a k nedělnímu ani nenastoupil. Z Modřan jsme odjeli až v úterý. Středu a čtvrtek jsme strávili po dlouhé době v Čelákovicích. Ve čtvrtek jsem se poprvé vykakala na nočník a v pátek ráno jsem se tam vyčůrala. V pátek poledne jsme vyrazili na Velikonoce do Bečova nad Teplou. Na fotce můžete vidět, jak se nám krásně rozkvasilo šípkové víno.

Žádné komentáře:

Okomentovat