čtvrtek 5. května 2011

Velikonoce + Vrbno

V pátek 22.4. jsme odjeli do Bečova na Teplou, kde jsme strávili Velikonoce s oddílem Ekonom Praha. Ubytování nebylo nic moc, hned po příjezdu jsem spadla do díry u postele a navíc ztratila na jednu noc slonici. Našla jsem jí až druhý den dopoledne v jednom z mnoha pokojů. Nejvíce mě bavilo chodit po schodech nahoru a dolů, což však rodiče nepovažovali za tak zábavné. Jednou jsem dokonce spadla na hlavu a udělala si bouli na čele. Bylo tam spoustu dětí různých věkových kategorií, od 3 měsíců po 14 let. Nejvíce jsem si hrála s Májou, se kterou jsme chodili na hřiště. Tatínek nemohl sportovat, avšak maminka se byla v sobotu projet na kole, v neděli a pondělí pak "běžela" orienťák. V pondělí jsme se stavili u babičky a dědečka ve Vršovicích. Rodiče si z Bečova přivezli střevní virózu, které jsem však zdárně odolala. Od úterý do pátku jsme přebývali v Modřanech. Tatínek s maminkou pořádali ve středu Pražskou MTBO ligu v Hodkovičkách. Tatínek si pořádání zpestřil zabouchnutými klíčemi v autě, což se snažil s pomocí kamarádů 3 hodiny vyřešit, ale nakonec musel zavolat asistenční službu. Odnesla to maminka, která musela pořádat celý závod víceméně sama, což místy nezvládala. Ve čtvrtek 28.4. slavila Barunku roční narozeniny. Jako dárek jsme jí přinesli knížky a babička Jarmila jí donesla šatičky, abychom měly podobné. V pátek jsme vyrazili do Vrbna pod Pradědem na závody MTBO. Cesta trvala 4 hodiny. Ubytování bylo exkluzivní a pan domácí nám v sobotu dokonce připravil oheň na grilování. Terény byly náročné, takže maminka sobotní trať nedojela a tatínek ani nenastoupil. V neděli se oba přihlásili do kategorie Open Short pro mrzáky a těhotné a tatínek těsně tuto nejprestižnější kategorii vyhrál :-) V pondělí jsme cestou do Modřan opět navštívili doktora Mirečka v Říčanech, aby tatínka ubezpečil, že jeho koleno je OK. Já jsem mezitím s maminkou byla na svém oblíbeném hřišti. Od úterý večer si užívám domova v Čelákovicích. Tatínek finišuje s přípravou cyklistického eshopu SP KOLO, takže s ním není moc řeč. Ale přivezl mi další 2 motorky přiměřené velikosti, obě zapůjčené od Máji Seidlové. Bohužel na nich zatím nechci moc jezdit, raději je tlačím nebo nosím. Také jsem zlenivěla a nechce se mi chodit pěšky. Když mě maminka při vycházce vysadí z kočárku, dožaduji se opětovného nastoupení. Zato se pozvolna zlepšuji ve svých řečových schopnostech.

1 komentář:

  1. Ahoj Ello. Tam na te ctvrte fotce vypadas, jako by sis umazala ruce od neceho neprijemneho a chtela si je utrit o kalhoty:)))
    Jinak - uz mi skoncil semestr, tak ted si muzu trochu zregenerovat nervy a zacit zase poradne sportovat;-)
    Pozdravuj rodice a taky brachu/segru v brisku!
    Zuza

    OdpovědětVymazat