čtvrtek 12. května 2011

Jedenapůlroční narozeniny

V pátek 29.4. jsem zkoušela znovu motorku, moc mi to nešlo, ale už jsem jí jen nenosila. V sobotu ráno jsme pak vyrazili na závody MTBO do osady Poustky u Žihle. Tam jsem se v jízdě na motorce velmi zdokonalila. Bylo tam totiž spousty dětí, od kterých jsem to mohla okoukávat. Maminka vyhrála v neděli superprestižní kategorii Open Short, kterou minulý víkend vyhrál i tatínek. Ten jel pro změnu o něco méně prestižní kategorii H21C, na elitu se stále necítil. Na závody dorazil poprvé i Vítek Ouhrabka s rodiči, kteří úspěšně dokončili sobotní i nedělní závod se všemi kontrolami. Na fotce můžete vidět společnou fotku největších ekonomáckých borců :-) v nových dresech. V pondělí jsme byli u Dušana a Katky na večeři, podávaly se pečené brambory s výbornou krůtou, které jsem snědla sice méně než tatínek s maminkou, ale více než všichni ostatní. V úterý 10.5. jsem oslavila 1,5 roku života. Babička mi přichystala pudinkový dort. Poblahopřát mi přišla taky prateta Věra. Ve středu se konal další závod Pražské MTBO ligy, tentokráte pod pořadatelskou taktovkou Honzy Kabáta v Horních a Dolních Počernicích. Počasí vyšlo, takže jsem se nejdřív pod dohledem maminky válela u rybníka s Vítkem a pak jsem se pod dohledem tatínka popelila mezi auty. Maminka jela prý už naposledy povozit miminko na závodě, ale nikdo jí nevěří a víme, že určitě ještě nastoupí :-) Ve čtvrtek dopoledne nás přijel navštívit dědeček Mirek a hrál si se mnou s míčem a kačerem. Ještě přehled všech slovíček, co umím: mami, tati, babi, papa (ahoj nebo jist), mimi, děti, hají, hop, houpy, ne, neni, tady je, bá (balon nebo bác), kua (kvák), hap (haf), pípí, bé, bú, mé, iá, jája, kaká, čuá, báa (banán), kuky (méďa), kabá (honza kabát), dí (dík), pá (pán), pupí (pupík), ée (letadlo). Seznam asi není kompletní, protože každý den si přidávám do slovníčku minimálně jedno slovo. Také některá slova nejsou ještě identifikovatelná, co znamenají.

Žádné komentáře:

Okomentovat