čtvrtek 26. května 2011

Květnové zážitky

V pátek 13.5. k nám nejdříve dojela na návětěvu babička Jarmila a odpoledne teta Katka, kterou jsem již dlouho neviděla. Smolný pátek třináctého se projevil tak, že naši dosud neporažení hokejisté prohráli v semifinále MS v hokeji se Švédskem. V sobotu jsme se jeli podívat na Kvadriatlon dvojic, který měl tatínek původně jet, ale kvůli zranění kolene se nemohl zúčastnit. V neděli odpoledne byla u novomanželů Karby s Vendy "Šunka Párty", kde jsem se opět potkala s Barunkou a Vítkem. Ve středu jsme byli s tatínkem na Strahově na MTBO lize a já jsem šla s maminkou a babičkou na procházku na Ladronku. Poté jsem si ještě hrála s Mařenkou Kopeckou v centru závodu. Ve čtvrtek jsem byla na 1,5-roční kontrole u paní doktorky a zároveň jsem dostala injekci s přeočkováním hexavakcíny. Měřím 78cm, vážím 10,07kg , obvod hlavičky mám 47,5cm a hrudníku 48,5cm a zašla mi velká fontanelka. Mám 13 zubů a přiměřený psychomotorický vývoj. Výživu, zrak, sluch i samostatnou chůzi mám také přiměřenou svému věku. Dále se paní doktorka ptala, zdali spojuji jednotlivá slova, maminka odpověděla, že nikoliv, že umím jen tadyje a nenije a paní doktorka zatrhla kolonku, že spojuju slovíčka :-) V sobotu jel tatínek na vyjíždku na kole s Honzou Kabátem do Litoměřic a vyjížděl již v 6 ráno. Odpoledne jsme pak byli na venkovní párty právě u Kabátů v Horních Počernicích. Mají krásnou zahradu, kde jsem si hrála s Aničkou. V neděli jsme pak jeli do Klánovic na závod MTBO, kde tatínek obsadil druhé místo. V pondělí jsme jeli jako obvykle do Modřan, kde jsem odpoledne potkala na hřišti Majdu Veselou, která mě naučila chodit bosky po písku. Večer jsme pak navštívili prarodiče ve Vršovicích. Ve středu jsem jela po dlouhé době vlakem, pak i tramvají. Jely jsme s maminkou na Pražačku, kde pořádal náš oddíl pod vedením tatínka závody OB ve sprintu. Spolu s Vítkem a Radkou jsme měli za úkol hlídat několik kontrol, které jsem si taky cvičně orazila do mapy. Příště už možná půjdu kategorii HDR (rodiče s dětmi). Na fotce můžete vidět, jak si zkouším svojí helmu, která mi je však pořád dost velká. Na motorce tedy jezdím stále bez helmy, i když už jsem párkrát spadla. Jednou jsem zkoušela jízdu po zadních kolech a skončila jsem na zádech.

Žádné komentáře:

Okomentovat