úterý 7. června 2011

Závody MTBO květen / červen

V sobotu 28.5. ráno jsme vyrazili do Vidnavy na závody ČP MTBO. Jeli jsme dokonce přes Polsko. Bydleli jsme v apartmánu Turistické ubytovny a jedli v místní školní jídelně. V sobotu trochu pršelo, ale i přesto jsem si hrála s dětmi ze školky v centru závodu. Tatínek o víkendu absolvoval první závody po zranění v elitní kategorii, výsledky však dle očekávání nestály za nic. V pondělí a úterý jsme byli jako obvykle v Modřanech. Po dlouhé době jsem viděla strejdu Jakuba, který se vrátil z Filipín. Přivezl mi malého dřevěného buvola, kterému jsem hned nedopatřením urazila růžek. Babička mi ho slepila vteřinovým lepidlem, takže je jako nový. Babička také byla o víkendu na kolech na Šumavě, takže se nám cestou zpátky stavila v Klatovech vyzvednout proutěný košík na miminko. Protože nastala velká vedra, maminka mi koupila nový tropický klobouček à la Emil Holub. Hned jsem v něm vyrazila na projíždku na motorce. V sobotu jsme opět vyrazili na závody MTBO, tentokráte do Maxiček u Děčína. Spali jsme v místním old-schoolovém hotelu. V centru bylo koupaliště, ale koupat jsem se nechtěla. Raději jsem pozorovala kachňata a jiné děti. Měla jsem tam kamaráda Vítka a spousty dalších dětí. Povedlo se mi tam zapomenout mojí skvělou motorku, takže do Chorvatska musíme vyrazit bez ní. Od začátku nového týdne jsme se již chystali na dovolenou k moři, kam jsme ve středu večer vyrazili. Jsem zvědavá, jak se mi tam bude líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat