pondělí 10. října 2011

Lisa 7.týden

LISA: V úterý jsem byla na kontrole po šestinedělí u paní doktorky, měřím 57cm a vážím 4,38kg. Obvod hlavy mám 37cm a fontanelku 1x1cm. Jsem delší a hubenější než Ella ve stejném věku. Bude ze mě tudíž nejspíš basketbalistka, volejbalistka nebo modelka. Z Elly bude pravděpodobně zápasnice sumo nebo popelářka (vyhazuje ráda věci do koše). Paní doktorka mi předepsala kapičky do očíčka, z kterého mi vytéká hodně ospalků. Elle předepsala mazání na hlavičku kvůli hnědým skvrnkám ve vlasech. Jinak jsem prý v pořádku, hlavičku zvedám sice s obtížemi, ale přece trošku. Odpoledne mi tatínek vyzvedl na poště můj první balíček, který jsem dostala od tety Věry, byly v něm krásné oblečky, za které děkuji. Stejně jako v pondělí jsme k večeru vyrazili do Brandýsa na cyklostezku. Rodiče se tam na střídačku projeli na kolečkových lyžích, aby využili posledních letních slunečních dní. Ve středu přijela babička, která mě hlídala a Ella s maminkou navštívily poprvé mateřské centrum. Zhlédly tam loutkové divadélko o Červené Karkulce. V pátek přišlo prudké ochlazení a asi definitivně skončilo léto. Já jsem šla do Brandýsa na další kontrolu kyčlí a vše je zatím v pořádku. Rodiče se cestou opět stavili cyklostezce zajezdit si na kolcích. V sobotu ráno jsme jeli do Velkých Popovic na MTBO závod POKR, kde rodiče závodili a nás děti hlídala babička. Ella tam měla kamarády, Matouše, Elišku a Madlenku. Večer jsme pak přespali v Modřanech. Babičce se zdálo, že mi již vlásky lezou do očí, tak mi zastřihla ofinku. Mé vlásky tak zažily první zásah nůžkami. V neděli jsme se byli projít ke kozičkám a odpoledne jsme cestou domů navštívili babičku a dědečka ve Vršovicích, kde jsme shlédli Velkou Pardubickou, kterou po osmé vyhrál džokej Váňa s koněm Tiumenem. V pondělí vzala maminka do mateřského centra pro změnu mě. Bylo tam cvičení pro děti do jednoho roku, ale byla jsem tam zdaleka nejmenší. Na fotkách můžete vidět, jak Ella pózuje v nových šatech od Marcely a mě, jak zkouším ulevit bolavému bříšku na balónu.

1 komentář:

  1. Nojo, Ello, ty nové šaty ti moc sluší. Lise to taky sluší. Myslím, že zejména zelená je barva, která jí jde dobře :-)
    Zuza

    OdpovědětVymazat