pondělí 31. října 2011

Lisa 10.týden

ELLA: V úterý a ve středu se nic zvláštního nedělo, byli jsme doma v Čelákovicích. Ve čtvrtek nám otevřely v Čelákovicích nový hypermarket Tesco, takže jsme se tam šli při procházce podívat. Bylo tam moc lidí, tak jsme dovnitř nešli, jen jsme ochutnali pár dobrot ve venkovních stáncích. A navíc jsem tam dostala balónek. Odpoledne jsme pak vyrazili do Bedřichova. Cestou jsme navštívili Globus v Liberci, kde jsme nejen nakoupili, ale i nechali umýt auto v myčce. Těch kartáčů jsem se dost bála :-) Na chatě už na nás čekali dědeček Mirek, babička Olga a prababička Věra. Pozdě večer, když už jsem spala, dorazili ještě Víťa s Elinou a malou Eliškou, která je zhruba stejně stará jako Lisa. V pátek dopoledne se byla maminka s Elinou proklusnout po závodních tratích, poté jel Víťa s tatínkem na kolo. Já jsem pak venku odpoledne navštívila nová dětská bedřichovská hřiště. Večer pak přijela ještě Dana, ke které mám v plánu jít na vyšetření zoubků. V sobotu byl na programu tradiční běh Janovských 11 a 19 km. Tatínek běžel 11km, čas hroznej, ale stejně ho bolí nohy. My s babičkou Jájou, která přijela z Prahy s Karbou, jsme šly fandit na trať a obdivovaly jsme podzimní barvy Jizerských hor. Odpoledne se pak rodiče jeli podívat na svatbu lyžařů Žižkovských tygrů (Jany Rejmonové a Martina Sajdla) do kostela v Loučné. Poté nás přijeli navštívit Ouhrabkovi, já jsem si tak mohla pohárt s Vítkem, kterého však nejvíc zajímala kamna. V neděli dopoledne absolvovala maminka první společný výlet na kole s tatínkem, takže se musela aspoň trochu snažit. Odpoledne jsme pak dorazili do Čelákovic. Tam jsme se však dlouho neohřáli a hned v pondělí ráno jsme jeli do Modřan. Maminka tam šla na kontrolu po šestineděli k paní doktorce a domů jsme jeli až večer. Za minulý týden jsem se již mnohokrát vyčůrala a někdy i vykakala do nočníku, ale říct si ještě pořádně neumím. Poslední dobou se mi nechce moc usínat v mojí postýlce, takže nyní spím již druhý den po sobě na posteli u sebe v pokoji. Ani změna času nepomohla k tomu, abych chodila spát v osm. Stále totiž doufám, že v televizi budou další díly pořadu Rybí legendy Jakuba Vágnera a nechci to zaspat.

Žádné komentáře:

Okomentovat