úterý 1. května 2012

Lisa 8 měsíců

ELLA: V sobotu 21.4. měli původně rodiče v plánu absolvovat 5-hodinový závod na kolech Viprahlý bajkonur, ale maminka se cítila nastydlá, tak to raději vzdali. Přesto jsme se jeli do Berouna podívat. Navštívili jsme tam medvědy z Večerníčku a popovídali jsme si s kamrády o závodě. Poté jsme přejeli do Kamenných Žehrovic, kde jsme i přespali. V neděli ráno jsme odjeli do Lipenců, kde tatínek běžel závod OB a já s maminkou jsem si tam obešla dětský orieňtáček po shromaždišti. Ten den také Lisa oslavila 8 měsíců svého života. V úterý našla maminka Lise její první zoubek, jedničku vlevo dole. Odpoledne se konaly u kulturního domu v Čelákovicích "Velké závody pro malé děti" na odrážedlech. I když jsem nevyhrála, dostala jsem perníkovou medaili. Večer jsme jeli do Modřan, tatínek odtamtud ještě večer vyrazil na Moravu a my jsme tam byly i celou středu. Odpoledne se pak konal přímo v Modřanech další závod MTBO ligy. Od čtvrtka začaly tropy, nezvykle na konec dubna, teploty sahaly až ke 30°C. V sobotu ráno mě rodiče odvezli do Modřan a já jsem s babičkou poté pokračovala na chatu na Mokrou louži. Rodiče jeli na první závody Českého poháru MTBO na Slovensko (Šaštín-Stráže, rekreační areál Gazárka). Bylo tam prý hodně písku, sluníčko pálilo a foukal vítr. Dědeček nám na chatě postavil nového dřevěného koníka a navíc ještě pískoviště. V neděli tam přijel strejda Láďa s Baruškou a od té doby mě babička nemusela hlídat. Večer pak přijeli i rodiče s Lisou, na chatě jsme přespali ještě jednu noc a v pondělí jsme jeli do Čelákovic. Tam se večer konal Slet čarodejnic u DDM, který se však tatínkovi ani mě moc nelíbil, tak jsme byli jen na hřišti. UPDATE: Přidány 2 fotky rodičů ze slovenských závodů MTBO.


Žádné komentáře:

Okomentovat