pátek 18. května 2012

Zima střídá teplo, teplo střídá zimu

ELLA: Pátek 11. května byl návštěvní den. Dopoledne přijel můj kamarád Vítek se svojí maminkou Radkou. Jeli jsme společně na motorkách na hřiště a poté do místní čelákovické Taverny Atheny, kde jsme si dali oběd a hráli si s odrážedly a šlapacími traktůrky, klouzali se na klouzačce a užívali si horkého dne. Maminka mi dokonce koupila zmrzlinu. Lisa byla celou dobu hodná v kočárku - balancovala tam ve stoje a vyhazovala hračky na prašnou zem. Vítek si pak u nás doma hrál s mojí skříní na šaty, otvíral ji a zavíral, což od něj následně okoukala Lisa. Maminka také předala Radce tašky s nejmenšími oblečky, protože se jí má už brzy narodit druhé miminko. Všichni už se těšíme a jsme zvědaví, zda to bude holčička nebo chlapeček. Další fotky najdete na Radčině fotogalerii. Večer nás přijeli navštívit ještě Vajčnerovi se svojí 6-týdenní holčičkou Jitkou. Jako dárek jsme od nich dostaly knížku o Dášeňce. V sobotu se výrazně ochladilo (o cca 20°C) a my jsme vyrazily na závody v běžeckém orienťáku do Nasavrk. Dle tatínka do byl opravdu exkluzivní terén. My s Lisou jsme byly odloženy v dětské školce. Tentokrát jsem kňourala jsen trochu ze začátku a pak už se mi tam líbilo. Jen jsme tam asi lehce prochladly. Přespali jsem v ubytovně ve Slatiňanech a druhý den se vydali na závody znovu. To už nám rodiče oblékli ještě o jednu teplou vrstvu navíc. Bohužel to však nepomohlo, protože jsme nastydly. Lisa měla v pondělí zvýšenou teplotu a oběma nám tekla rýma později se přidal i kašel. Nemohli jsme tak v úterý jet na plánované návštěvy k Huzyčovým a k Víťovi s Elinami do Loun. Ve středu si tatínek odběhl OB závod PPŽ na Ládví a maminka se zúčastnila třídního srazu Gymnázia Opatov v Jihoměstkém pivovaru. Už je to 10 let co odmaturovala. Ve čtvrtek pak rodiče vyrazili na pražskou MTBO ligu pořádanou Honzou Kabátem do Satalic a Vinoře. Nás děti přijela do Čelákovic pohlídat babička Jája. V pátek jsme s maminkou pekly krachle a odpoledne nás přijela navštívit babička Olga, se kterou jsem si četla knížky. Na fotce můžete vidět jak Lisa cucá jarní cibulku, aby se brzo uzdravila. Já si zas čistím zuby dvěma kartáčky najednou, abych je měla krásné jako perličky.

Žádné komentáře:

Okomentovat