úterý 22. února 2011

15-měsíční dračice

Ve čtvrtek 10.2. jsem oslavila své 1,25 narozeniny. V pátek hrozně pršelo, přesto jsme jeli do Bedřichova. Přijela tam babička Jarmila, prateta Věra a maminčina sestřenice Lenka s manželem Zdeňkem. V sobotu vysvitlo sluníčko, ale všude byl hrozný led. S babičkou a Lenkou jsme proklouzali celou procházku. V pondělí jela maminka s tatínkem na ultrazvuk, aby se poprvé podívali na mojeho bratříčka či sestřičku, jenž se klube u maminky v bříšku. Prý je zatím v pořádku. Potom odjel tatínek na 2 dny na AMČR v klasickém lyžování do Nového Města. Já jsem zatím s maminkou zůstala u prarodičů v Modřanech. Ve čtvrtek jsem chtěla jít na očkování, ale paní doktorka měla dovolenou, protože zrovna byly v Čelákovicích jarní prázdniny. V pátek jsme vyrazili na závody do Vysokého nad Jizerou. Potkala jsem tam novou kamarádku Emu, která je asi o měsíc starší než já. Je sice drobnější, ale zato umí nejméně 50 slov. Mám se ještě co učit. Byl velký mráz a já jsem trávila přes den na závodech hodně času venku, možná i v důsledku toho jsem onemocněla. Poté co jsem byla mrzutá a v neděli jsem spala i dopoledne, mě rodiče změřili teplotu a měla jsem 38,5. Celou cestu domů jsem prospala. V pondělí i úterý mě přijela hlídat babička, zatímco maminka jela učit do Prahy. Koupila mi tam 2 hezké knížky, abych se i při nemoci zabavila a trochu rozvíjela svojí slovní zásobu. Tu pasivní již mám dle rodičů celkem dobrou, aktivní zatím nemám vůbec. Zvýšená teplota mi v úterý zmizela a doufám, že už se nevrátí, abych mohla řádit, jak se mi zlíbí.

3 komentáře:

  1. Ello, kdo je maminka a tatinek od Emy? Ja uz v tom mam neporadek...
    Jinak, gratuluju k budoucimu bratrickovi ci sestricce:-) a jsem rada, ze je v poradku:-)
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  2. Maminka a tatínek od Emy jsou lyžaři z FELu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ello, v tom růžovém kabátku ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat