středa 2. února 2011

Nová autosedačka Römer King Plus

Minulý týden jsem držela již zmíněnou bánáno-rýžovou dietu. Můj rekord byl 4 bánany denně, průjmu jsem se však úspěšně zbavila. Ve čtvrtek mi tatínek dovezl mojí dlouho očekávanou novou autosedačku. S rodiči jsem si vybrala to nejlepší na trhu, Römer King Plus Organic Nature, který má potah z organické bavlny a bambusu. Nejdřív jsem sedačku nechala vyzkoušet méďu, vypadal že je v pohodě, tak jsem si pak do ní taky vlezla. Nakonec jsem se nechala i připoutat. Až jí pořádně otestuji za jízdy v autě, napíšu vám moje poznatky. V pátek jsem odjela s rodiči a babičkou do Krušných hor na závody v LOBu (lyžařský orienťák). Spali jsme v "hotelu" Cepín v Mikulově, takhle špatný hotel jsme však ještě neviděli. Večer jsem si ještě pohrála s Májou a šla jsem spát až v deset. V sobotu pak rodiče odjeli na závody sami a mě hlídala babička dole v smogem zamořeném údolí. V neděli mě rodiče vzali do dějiště závodů, městečka Zinnwald, kousek za českými hranicemi. Tam jsem si užila horského sluníčka a mrazivého počasí, ale také závodního šrumce v tělocvičně. Uhodněte, kde se nacházím na fotce z tělocvičny. Výherci dám pusu na tvář, když se mi bude chtít :-) nebo ho taky můžu kousnout, to je nyní moje oblíbená zábava, kterou se mě však rodiče snaží odnaučit. V pondělí nás tatínek pro změnu odvezl do Vršovic k babičce a dědečkovi. Ti mě hlídali, když jela maminka v pondělí odpoledne i v úterý dopoledne učit angličtinu. Poprvé jsem tam dokonce i přespala a dostala jsem taky spousty dobrého školního jídla. Dědeček mě naučil zvonit na velký kravský zvonec a spoustu dalších lumpáren. Cestou domů jsme zakoupili v IKEA žabí nočník a další drobnosti. Nočník jsem vyzkoušela, ale sedám si na něj jen, když mám sama chuť a to nebývá moc často. Dnes jsem byla na nejdelší procházce po vlastních nožičkách v životě, ušla jsem cca 750m. Občas už chodím i tam, kam chtějí rodiče a nechám se od nich vodit za ruku.

3 komentáře:

  1. Eluško, s maminkou jsme tě objevily! sedíš za pánem v šedivé mikyně, pod ribstolemi?
    A chceme pusu, ne kousanec! Tak si to na horách spolu vyřídíme a mamce to pošleme, protože bude pomáhat na svět dalším miminkům:-)
    Maruška a Květa

    OdpovědětVymazat
  2. No, Ello, v telocvicne jsem te teda nenasla ani po napovede od Marusky... Schovavas se nejak moc dobre.
    Koukam ale, ze usmev te neopousti a ze z nove autosedacky mas fakt radost:)
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  3. Já si koupila autosedačku zde http://www.safetybaby.eu a jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat