středa 9. února 2011

Orlický maraton a čelákovický kilometr

Ve čtvrtek mi tatínek poprvé v životě nasadil GPSku, aby změřil kolik ujdu. Měla jsem ale horší náladu než včera, tak jsem ušla pouze 500m. V pátek jsme vyrazili do Skuhrova nad Bělou kvůli Orlickému maratonu. Spali jsme tam v překrásném apartmánu a stravovali jsme se ještě o trochu lépe u Krunčíků. Měla jsem tam bílou polívku z králíka, olizovala jsem se až za ušima. Na druhý den jsem dostala borůvkovou šťávu, takže jsem pak měla černý jazýček. Ani jeden den jsem však nespala moc dobře, protože s námi spali ještě Ouhrabkovi a neměla jsem pro spánek patřičný klid. Také to mohlo být způsobeno tím, že už se mi proklubaly 4 stoličky, takže už mám celkem 12 zoubků. Závodil pouze tatínek a jak můžete vidět z fotky, tak velmi ukrutně. Vítek už se přetáčí a je nejméně tak šikovný, jako jsem byla já. Já stále nemluvím, vztekám se a neposlouchám. Na začátku týdne přišlo jaro, takže jsem vyrazila každý den na hřiště. Ve středu se mnou šla maminka na hřiště bez kočárku, takže jsem si opět nasadila GPSku a tedy vím, že jsem ušla svůj první kilometr. Nebylo to sice se mnou jednoduché, chodila jsem úplně jinam než chtěla maminka, chvílema jsem i protestovala leháním si na chodník, ale za občasného poponesení jsem došla tam i zpět.

2 komentáře:

  1. Jezis, Ello, to je sranda, jak ti rodice meri GPSkou, jak daleko dojdes:)))

    OdpovědětVymazat
  2. To není žádná sranda, to je počátek tvrdého tréninkové drilu, který se na mě rodiče pokusí uplatnit, ale asi se jim to nepovede :-)

    OdpovědětVymazat