středa 10. srpna 2011

Léto na Šumavě

V pátek 29.7. jsme jeli opět po týdnu do Bedřichova, tentokráte s cílem účasti na OB Petit Prix v Lučanech nad Nisou. První den bylo hezky, zbylé dva dny již pršelo. Já jsem si obešla dětský orienťáček po shromaždišti (viz přiložená mapka), hrála si v dětské školce ve stanu a v neděli jsem byla projít s maminkou na start. Tatínek bral závody jako regeneraci pro bolavé koleno, takže výsledky nestály za moc. Ve středu jsme se stavili v Neratovicích na maminčinu kontrolu a já jsem dostala od tety Květy vlastnoručně pletenou žábu. Rovnou odtamtud jsme pokračovali do Stožce na Šumavu, kde jsme si postavili stan u maringotky a rozestavěného domu tety a strejdy Čihákových. Kromě nich tam byla ještě jejich vnučka Anička a pejsek Ben, moje babička s dědečkem, Lenka se Zdeňkem a malou Klárkou a rodina Taxů (Láďa, Klára, Viktorka, Apolenka a Barunka). Takže z dětí jsme tam byly samé holky. Každý den jsme chodili na výlety po okolí a cestou jsme využívali místního vláčku, kterým jsem jela celkem 4x. Podvečery jsem pak trávila na stožeckém dětské hřišti. Večer býval ohýnek, toho jsem si ale moc neužila, protože jsem chodila spát poměrně brzy, jelikož jsem odmítala spát po obědě. Tatínek jezdil ve čtvrtek a v pátek na kole a v sobotu si zúčastnil běžeckého závodu Zlatá Stezka (České Žleby, Haidmülle, Stožec, 15km). Výkon podal přes bolavé koleno celkem dobrý, jenom pak další dva dny nemohl chodit. V neděli cestou domů jsme se zastavili v kempu v Křišťanovicích, kam maminka jezdívala celé dětství s rodiči pod stan. Večer jsem pak vzpomínala na své šumavské zážitky opakováním jmen kamarádů (hlavně "Apa" - ta se mi totiž nejvíc věnovala). V noci na pondělí jsem blinkala a druhý den jsem měla i zvýšenou teplotu. Když už jsme si v úterý mysleli, že je nemoc zažehnána, potkalo mě a tentokráte i tatínka v noci na středu to samé. Ve středu 10.8. jsem oslavila 1,75-roční narozeniny. Nějvětší pokroky jsem za poslední dobu udělala v mluvení, říkám stále více slov a někdy i slovní spojení a minivěty typu "tady je habija". Schválně, kdo ví, co je to "habija"?

1 komentář:

  1. Ello, kdy bude k dispozici rozlusteni souteze k tvoji otazce? Ja jsem se chtela zucastnit souteze, ale nejak porad nemuzu prijit na to, co je to "habija", takze se asi nezucastnim. Stejne mi to ale vrta hlavou...:)
    Dik Zuzka :-)

    OdpovědětVymazat