pondělí 22. srpna 2011

!!! LISA KALINOVÁ !!! - update - 1.den

Dnes (22.8.2011) v 8:01 se mi narodila sestřička LISA. Měří 51cm a váží 3,20kg.
UPDATE - ELLA: Já jsem šla v neděli v 10 večer spát a hned poté zavolali rodiče babičku, aby mě přijela pro jistotu hlídat. Ještě, že tak učinili. Ráno, když jsem se probudila, tak maminka ani tatínek nebyli doma a byla u mě jen babička, byla jsem z toho lehce zmatená. Tatínek přijel domů kolem 9 hodin dopoledne, nasnídali jsme se, ale maminka stále nikde. Poté jsem šla s babičkou k vodě, abych přežila extrémně teplý začátek týdne. Po obědě jsem se vyspala a táta mi říkal, že pojedeme za mámou, tak jsem se těšila. Jeli jsme do Neratovic, kde to dobře znám. Na pokoji tam byla maminka, tak jsem se s ní přivítala a pak jsem uviděla na posteli hezké mimi, se kterým jsem si pak snažila hrát. Poté jsem pochopila, že to je to mimi, které dlouho bydlelo u maminka v bříšku a už se konečně vyklubalo ven - je to moje sestřička Lisa. Zatím se mi moc líbí a už se těším, až bude doma i s maminkou. Dnes večer a v noci mě hlídá poprvé sám samotinký tatínek.
UPDATE - LISA:
Maminka cítila první kontrakce v neděli v 8 hodin večer, taky mi dalo velkou práci je spustit, snažila jsem se už týden. Poté maminka nemohla mojí vinou spát, já ale taky moc ne, takže ve 4 ráno vyrazili s tatínkem do Neratovic do porodnice, kam jsme dorazili v 4:30. Nejdřív nás vyšetřili, poté si maminka oddechla ve vaně, ale já už jsem moc chtěla ven. Na svět mi pomohla teta Květa. Porodní cesty byly již po mojí sestřičce vytáhnuty, takže to šlo celkem lehce. Při kontaktu se vzduchem se mi to sice moc nelíbilo, ale hned jak mě přiložili mamince na prso, tak to bylo fajn. Poté mě páni doktoři změřili a zvážili, já se několikrát 3x za den pokakala a taky se učím sát prso - zatím teče jen mlezivo, ale třeba i mlíčko někdy dorazí. Většinu dne jsem prospala, maminka doufá, že budu spát i v noci. Odpoledne mě navštívil tatínek, Ella a babička. Navíc přijeli ještě Zdenál, Verča, Barunka a druhá babička Olga.

Žádné komentáře:

Okomentovat