pondělí 14. listopadu 2011

Ella 2.narozeniny

ELLA: V úterý za námi přijela babička Jarmila. Ve středu jsme udělali v Bille velký "výhodný" nákup na čtvrteční oslavu. Ve čtvrtek jsem oslavila své DRUHÉ NAROZENINY. Dopoledne jsem šla k paní doktorce na kontrolu, až tam jsem zjistila, že na dvouletou prohlídku se chodit nemusí, tak jsem alespoň dostala očkování Priorix. Měřila jsem 84cm a vážila 11,2kg. Na odpolední oslavu přijeli všichni dědečkové a babičky, navíc strejda Kuba a Lenka se Zdeňkem a malou Klárkou. Dostala jsem hodně dárků, všechny se mi líbily, nejvíc mě asi zaujaly čokoládové křupky ve tvaru medvídků, kterými jsem pak krmila sebe i hosty. Maminka mi připravila krásný dort se dvěma svíčkami, které jsem dokonce sama sfoukla. V pátek odpoledne jsme vyrazili do Bedřichova. Cestou jsme se stavili na nákup v C&A v Liberci, kde mi rodiče koupili zimní kombinézku a i další menší kousky oblečení. Program v Bedřichově byl tentokráte pracovní, táta s kamarády zateploval část horní půdy. Já jsem si povětšinou hrála s Vítkem nebo sledovala Elišku a Tobíka. Hodně času jsem trávila venku, bylo totiž krásně teplo a slunečno. Jen jsem si přemírou podnětů trochu rozhodila koncentraci a několikrát se vyčůrala na podlahu či venku do kalhot. V noci na neděli jsem se dostala do tzv. amoku - neutišitelného záchvatu řevu. Vůbec teď špatně spím, melu se a pobrekávám ze spaní. Asi mě trápí špatné sny, ale ty si naštěstí nepamatuji. Na chatě jsme zůstali až do pondělí, kdy jsme ještě šli s Víťou, Elinou a malou Eliškou na delší procházku. Odpoledne jsme jeli domů do Čelákovic, cestou řídila maminka, ale byla hrozná mlha, takže řízení ke konci opět předala radši tatínkovi. Je tady hrozně špatný vzduch, takže už se těším, až ve čtvrtek opět vyrazíme na hory.

Žádné komentáře:

Okomentovat