úterý 22. listopadu 2011

Lisa 3 měsice

LISA: Ve středu za námi přijela na návštěvu babička Jája, která mě i Ellu přijela hlídat i na čtvrteční SMIK (OB s migrujícími kontrolami) do Říčan. Ella tam na kočárku dost prochladla, protože odmítala chodit a celá se pak klepala. Taky se stihla 2x počůrat, takže od té doby nosí Ella na ven plenku. Po SMIKu jsme vyrazili přes Čelákovice do Bedřichova. Tam už byli Víťa s Elinou a malou Elinou a dědeček Mirek. Během prodlouženého víkendu dorazili taktéž Ouhrabkovi, Karbanovi s malým Ondrou, Kautští, Honzík Kolaja, Car a teta Eva. Ti všichni nám pomohli s další etapou zateplování půdy. Já jsem zkoušela komunikovat s malou Elinou, učila jsem jí řvát a kopat nožičkama a ona mě na oplátku učila usmívat se a zvedat pořádně hlavičku. Obě jsme vyzkoušely kolotoč od Radky, který se nám moc líbil. Ella opět blbla s Vítkem a společně rozbili piano, která se pak pánové snažili opravit. Také jsme chodili na dlouhé procházky s maminkou, tetami a jejich miminky. Teta Elina nazvala jednu z procházek dokonce "expedicí", aby tak motivovala Ellu. Ella také navštěvovala nová bedřichovská hřiště. Domů jsme jeli až v pondělí večer. Tatínek vstával celý týden velmi brzy a svážel dokumenty z celé republiky. Za námi přijela v úterý a ve čtvrtek babička Jája, abychom nebyly tak osamělé. V úterý jsem měla 3-měsíční narozeniny, ale žádný 1/4-dort jsem nedostala. Ve čtvrtek jsem byla u paní doktorky na kontrole. Měřím 62cm, vážím 5,64kg a obvod hlavičky mám 39cm. Očkování jsem nedostala, protože Ella je lehoučce nastydlá. Musím se pochlubit, že jsem se hodně zlepšila ve zvedání hlavičky. Nechám si už dát ručičky i před tělo a hlavičku se mi pak zvedá lépe. Ve středu jsem se koupala poprvé ve velké vaně. Vody se vůbec nebojím a plavu lépe než Ella. Když teta Lucka v sobotu viděla, jak mě bolí bříško a propínám se u toho, darovala mi kapičky Sabsimplex a doporučila probiotické kapky Biogaia, která mi pak maminka v úterý koupila, i když stály 640kč. Zatím zas tak výrazné zlepšení necítím, ale podle internetových diskuzí mají začít působit za cca 10 dní. Rourku už využívám jen zcela vyjímečně. Mnohem více se už směju a komunikuji s okolím.

Žádné komentáře:

Okomentovat