pátek 20. listopadu 2009

Jedenáctý den

Dnešní noc jsem spala celou u maminky v posteli, protože jsem předstírala, že jinak bych asi neusnula. Tatínek mě ráno zaregistroval na bytové družstvo, aby pánové věděli, že tady taky bydlím. Maminka mě dopoledne objednala na vyšetření kyčlí na příští týden. Po poledni jsme vyrazili do Neratovické porodnice na očkování proti Tuberkulóze, injekce mně skoro vůbec nebolela. Pan doktor na dětském oddělení mně celou prohlédl a konstatoval, že je se mnou vše v nejlepším pořádku. Tatínek si mně zvážil, aby věděl, zda-li přibírám na váze. Zjistil, že jsem trochu cvalík - sice s bodíčkem a plenkou jsem vážila 3,90kg, což při nějakém lehkém odečtení je cca 3,70kg čisté váhy. Odpoledne jsem se byla s rodiči projít po Čelákovicích, dneska skoro běželi, aby tatínek stihnul odjet na víkendový pobyt na Mísečkách. Poté co jsem se vrátila z procházky, jsem konečně dohonila ten lampión, co mi v úterý utekl. Z lesa u Zvole se přestěhoval k nám do kuchyně na kliku, je moc hodnej, že za mnou dorazil.

2 komentáře:

  1. Milá Ello, píšu už potřetí a pořád mi to nejde, i když minule se mi to už podařilo. Jsem už zdrchána, takže jdu spinkat, doufám, že ty taky a do své postýlky.Dobrou noc, teta Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ello, všechno sleduju a chválím tě, že zlobíš rodiče jen tak přiměřeně:)) Ještě ale musíš dopilovat to noční spaní... neboj, noční orienťáky budeš zvládat i když se naučíš v noci spát;-) Měj se hezky a pozdravuj rodiče.
    Zuzík

    OdpovědětVymazat