středa 25. listopadu 2009

Šestnáctý den

Přestože jsem slibovala, že budu psát na blog v týdenních intervalech, nevydržela jsem to a musím se Vám pochlubit.
Dnes jsem byla na dvoutýdenní kontrole u své paní doktorky. Jsem prý hezky zdravá a pěkně rostu. Jsem ale nějak moc rychlá ve vývoji, protože už umím po dvou týdnech života zvedat hlavičku a stavět se na lokty a kolínka, to prý někdy neumí ani šestitýdenní miminka :-). Tatínkovi se to ale pořád zdá málo a představuje si, že budu už za měsíc běhat. Vážím 3,81kg a měřím 55cm. Obvod hlavičky mám 36cm, obvod hrudníku 37,5cm. Cestou od paní doktorky jsem se šla projít s maminkou podél vody, dnes bylo slunečno a dost teplo, padaly teplotní rekordy. Odpoledne přijela babička Olga, se kterou jsme šly krmit kačenky a znovu se projít podél vody. Na skok přijel ještě dědeček a přivezl dobré školní jídlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat