čtvrtek 12. listopadu 2009

Třetí den

Ráno jsem měla trošku teplotku, ale prý to bylo tím, že jsem byla v noci moc oblečená. Paní doktorka mi uřízla pupíček, ale to mně naštěstí vůbec nebolelo. Pak mně ještě píchli do patičky kvůli odběrům krve. Ráno jsem vážila 3,30kg, což je úplně stejně jako včera, takže skvělý. Většina mininek ztrácí druhý den ještě váhu, zatímco já ne. Přes den mně často bolelo bříško a taky mám často škytavku. Během dne mně maminka vážila před a po každém kojení. Můj rekord je vypitých 60 gramů. Koukala jsem se do údajů o ostatních miminkách, které jsou právě v Neratovické porodnici a zjistila jsem, že jsem rekordmanka - piju ze všech nejvíc. Odpoledne se na mně přijel podívat jako obvykle tatínek, babička Jarmila a dokonce i teta Maruška, která bydlí hned u nemocnice.

Žádné komentáře:

Okomentovat