středa 14. července 2010

35.týden (8 MĚSÍCŮ)

Ve středu mi objevila v Modřanech babička můj první zoubek, je to jednička vlevo dole. Mamince prý vyrostl jako první ten samý zub. Ve čtvrtek k nám domů dorazila na hlídání na celý den opět babička Jarmila a dokonce nám uklidila celý byt včetně odmražení ledničky. Odpoledne jsem poprvé vyzkoušela dětskou jídelní židličku, kterou mi tatínek přivezl z Ikey. V pátek jsem šla na kontrolu kyčlí a pan doktor mi potvrdil, že nožičky mám zcela v pořádku a můžu se stavět jak chci. Poté jsme vyrazili na humanitní víkend na chatu k tetě Evě na Hrubou Skálu do Českého ráje. Hned to odpoledne se mi během spánku v kočárku zakouslo klíště do koutku u očíčka a maminka mi ho neuměla vyndat, protože jsem se hrozně bránila. Před cestou do Turnovské nemocnice mě zachránila šikovná paní sousedka Stříbrňáková, která prý svým dětem vyndavá 2-3 klíštata denně. Vzala špičatou pinzetu a klíště mi obratně vyškubla, že jsem ani jsem nestačila mrknout. Poté jsem se snažila udržet vzhůru než přijedou ostatní kamarádi, ale nakonec jsem jejich příjezd prospala. Od sobotního rána jsem si jich už mohla naplno užívat. Ten den jsem také oslavila své 8-měsiční narozeniny. Rodiče vyrazili na kolo a mě vzala teta Eva autem do Košova na chatu strejdy "Aťi", kde jsme se pak s rodiči setkali. V místní hospodě jsme potkali hustého pána, který objíždí s trakařem celou republiku a je zapsán dokonce do Guinessovy knihy rekordů. Cestou zpátky na chatu jsme autem zachraňovali strejdu Romana, který si nalil omylem do dieselového motoru Natural. V neděli dopoledne mě opět hlídala teta Eva, zatímco rodiče bikovali po okolních vrších. Odpoledne se mě pak rodiče pokusili uškvařit cestou k rybníku v 35st vedru, málem se jim to povedlo. Tatínek jel pak večer se strejdou Kubou domů na silničce. Já jsem s maminkou a Evou zůstala na chatě. V noci přijela Míša se kterou šla maminka v pondělí dopoledne na kolo. Já jsem se cachtala v plechové vaničce, protože nic jiného se v tom vedru dělat nedalo. Večer pak dorazil tatínek opět na silničce a udělali jsme si ohýnek. Než jsem šla spát, přijela ještě rodina Hausmannů. V úterý se po dlouhé době trochu ochladilo a dokonce sprchlo. Mě převezla teta Eva našíím autem do Železného brodu, kam rodiče s Míšou dorazili na kole. Tímto děkuji tetě Evě za krásný pobyt a starost, kterou mi věnovala. Chvíli jsme se dívali jak ostatní sjíždějí Jizeru na kajaku a pak jsme odjeli do Modřan s krátkou zástavkou doma v Čelákovicích. Maminka totiž slavila svátek, kde kromě babičky s dědou byl i strejda Jakub a přišli i Verča se Zdenálem a Barunkou, která se na mě pěkně smála. Jako každá správná chytrá holčička se neustále zlepšuju ve všech důležitých dovednostech. Umím se krásně šklebit, krčit nos, dělat nejrůznější zvuky (řvát jak pavián, hrát si na indiána, brnkat si na rty), nahlas se smát, ale i brečet. Samozřejmě dobře a rychle lezu, vstávám, sedám si a někdy taky padám.

1 komentář:

  1. Jo, Ello, to krčení nosu ti jde fakt bezvadně:)))! Pavel tuhle grimasu dělá pořád, zejména, když se mu něco nepozdává. Já tomu říkám, že dělá králíka, protože při to fakt vypadá jako králík, který něco očichává:)

    Na té první fotce se tváříš strašně soustředěně - jako když děláš něco fakt důležitého:)
    Pozdravuj rodiče :)

    OdpovědětVymazat