úterý 20. července 2010

36.týden

Středu jsem strávila v Modřanech a čvrtek doma v Čelákovicích. Vedro nechtělo polevit a nalezlo nám už i do bytu. Ani v noci se nám nepovedlo byt ochladit pod 27st. Tudíž se mi i špatně spalo. V pátek odpoledne jsme vyjeli na víkend do Bedřichova, kde bylo výrazně chladněji. Hned po příjezdu jsem poprvé jedla rýžovou kaši připravenou ze Sunaru a ne z maminčina mlíčka. Poté mě hlídali premiérově babička a dědeček Kalinovi, zatímco rodiče šli na večerní krátkou projíždku na kolo. V sobotu jeli rodiče na delší bikovou vyjíždku na Jizerku. Mě dědeček krásně uspal a po probuzení si se mnou povídaly babička s prababičkou. Na víkend byli na chatě taky Radka s Kubou, kteří čekají miminko. Teta Radka podobně jako maminka jezdí stále na kole. Taky dorazily dva mladé páry z Prahy, kteří s sebou přivezli hodnou černou labradorku Miu. Svého rok a půl starého chlapečka, na kterého jsem se těšila, však nechali u babičky. Doufám, že mě rodiče nebudou nikdy takhle odkládat. Dědeček mi koupil a napustil exkluzivní bazének, ve kterém jsem se odpoledne na zahradě cachtala. V neděli od rána pršelo a výrazně se ochladilo, takže jsme už po poledni vyrazili do Prahy. Večer jsme jeli za strejdou Jakubem do jeho fitness centra na Vysočanech, kde rodiče podstoupili testování na tuk v těle, zacvičili si, zaplavali a vysaunovali se. Mě mezitím hlídal Jakub s pomocí všech zaměstanců. V pondělí i v úterý jsem byla doma s maminkou a nic zajímavého se překvapivě nedělo krom toho, že v úterý po poledni jsem dostala z ničeho nic teplotu 38,0 st. Protože mi do večera neklesla, maminka mi zavedla do zadečku paralenový čípek. Doufám, že mi zítra bude líp. Tento týden poreferuji o mých stravovacích návycích. Kromě mateřského mlíčka mám nejraději rýžovou kaši, ovocné přesnídávky a mrkev s rýží a telecím masem od Hippu. Ostatní maso-zeleninové příkrmy už mi tak nejedou. Dále celkem ráda ukusuji suchý rohlík, popřídadě chleba a kukuřičné křupky. Taky ráda žižlám a ukusuji syrovou zeleninu a ovoce (okurku, jahodu, papriku, banán, broskev, ...). Maminka mi zkoušela dávat i bílý jogurt, ten mi však moc nechutnal. Piju převážně vodu a to nejraději ze skleničky, i když trochu cintám. Když je největší krize (například ve vedru v autě), napiju se i ze svého bumbáku. O víkendu budu muset vydržet 6 hodin bez maminky, protože se zúčastní závodu Bike Adventure. Uvidíme, jak to vydržím.

1 komentář:

  1. Taky máme na zahradě pro syna jen takový malý bazének. Jemu to stačí a já se koupat nemusím. Mně zase stačí, že mám doma ochlazovač vzduchu , takže se před horkem schovávám doma :-) . Příští rok už ale asi pro syna koupíme velký bazén, tak to už se budu muset asi koupat s ním.

    OdpovědětVymazat