středa 7. července 2010

34.týden

V úterý odpoledne přijeli na návštěvu nejdřív dědeček Mirek a poté dorazila i babička Olga. Večer jsem pak šla s tatínkem na schůzi bytového družstva, kde jsme odhlasovali převod bytů do osobního vlastnictví. Ve středu přijela za námi teta Katka, která se mnou šla na procházku, zatímco maminka psala diplomku. Odpoledne jsme pak šli s tatínkem k pískovně, kde jsem se však nevykoupala, protože nesvítilo sluníčko. Ve čtvrtek odpoledne jsme jeli do Prahy na barbeque k Míše Poláčkové do Strašnic. Cestu jsem přečkala v pohodě, i když bylo vedro nad 30 stupňů. Míša a Katka slavily narozeniny a úspěšné zakončení studia na VŠ. Byla to mezinárodní párty, protože tam byli mladí manželé z Německa a Míšin přitel z Irska. Mluvilo se tam většinu doby anglicky, takže jsem taky pár slov pochytila. V pátek mi maminka k obědu uvařila cuketu s bramborem a vaječným žloutkem a já jsem se opět pořádně poblinkala, takže to asi minulý týden nebylo z brokolice, ale ze žloutku. V sobotu ráno jsme vyrazili na 4-denní MTBO závody do Koutů u Ledče nad Sázavou. Postavili jsme si tam náš nový stan Jurek Kampy na tábořišti u rybníka. Na sobotní i nedělní závod mě rodiče odložili do školky, kde jsem většinu doby prospala. Sobotní middle se rodičům nijak výrazně nepovedl, zato v neděli na longu dojela maminka na krásném 7.místě. Tatínkovi se pro změnu povedl pondělní sprint, kde dojel taktéž na 7.místě. To už mě ale přijela hlídat babička Jarmila, která se vrátila z Chorvatska. V pondělí už se také ochladilo a v noci přišel dokonce déšť. Večer jsme si udělali u stanů ohýnek, abychom odpudili komáry. V úterý byl nepohárový závod se shluky kontrol, kterého se však zúčastnilo výrazně méně lidí, takže maminka si vyjela celkové 2.místo na vícedenních MTBO. Na závodech bylo spousty dětí, takže se těším až budu trochu starší, abych si s nimi mohla hrát. Během týdne jsem naučila při smíchu krčit nos, bohužel tuto nepříliš hezkou grimasu používám skoro neustále. Taky umím funět nosem a občas dokonce popolezu při spánku. Rodiče mi dokonce museli zdokonalit bariéry v obýváku, protože už na ně umím vylézt. Taky jsem dostala na cumlání svůj první kousek pečiva, takže už začínám konzumovat potraviny s lepkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat