středa 30. června 2010

33. týden

V úterý dopoledne jsme vyrazili do Modřan. Maminka si šla zařídit věci do školy a tatínek po poledni začal připravovat 7.závod Pražské MTBO ligy, který rodiče dnes pořádali. S pořádáním nám pomáhala Verča, Zdenál a Barunka. Na start dorazilo 55 závodníků a všichni byli moc spokojeni, takže to dopadlo docela dobře. Ve středu jsem šla dopoledne na další očkování proti pneumokokovi. Protože jsem pokroková, tak mi paní doktorka udělala již 8-měsíční kontrolu, přestože mi je pouze 7 měsíců a 13 dní. Měřím 69cm a vážím 7,89kg. Taky prý jsem zdravá jak řípa. V poledne mi dala maminka k obědu brokolici s bramborem a žloutkem, ale nějak mi to nesedlo. Poté co jsme se setkali s tatínkem před SP kolem, kde byl vybírat se Zdenálem kolo, jsem hodila první pořádnou šavli v životě. Nejvíc to odnesl strejda Zdenál, který mě zrovna choval. Barunka unikla jen o vlásek. Poté jsme jeli na chatu do Hraštice za babičkou a dědečkem. Večer jsme seděli u ohýnku a slavili dědečkův svátek. Dedeček mi na zahradě postavil dřevěného poníka, abych měla na čem jezdit. Ve čtvrtek ráno vyrazil tatínek do Prahy, maminka pak po poledni dokonce na kole. Mě odvezli babička a dědeček autem. Odpoledne jsme pak vrátili domů do Čelákovic. V pátek odpoledne jsme odjeli na víkendové závody MTBO do Hamru na Jezeře. Večer tam lítalo strašné množství mušek a komárů, takže jsem měla poďobaný celý obličej. Poprvé v životě jsem spala ve stanu a nebylo to zas tak špatné. V sobotu dopoledne se jel závod ve sprintu, odpoledne pak štafety. V neděli se pak jel long s hromadným startem. Rodiče nevyhráli, ale poslední taky nebyli. Během závodů jsem byla zaparkována vždy ve školce, kde se o mě hezky starali. Po závodech jsem šla s maminkou a Míšou na vycházku k jezeru, kde jsem se poprvé vykoupala v přírodě. Moc se mi to však nelíbilo, protože voda byla celkem studená. Raději jsem pak sledovala ze břehu, jak maminka plave. V pondělí jsme jeli vlakem do Prahy na Výstaviště se podívat na Výstavu stanů. Vypadá to, že o víkendu již budeme mít nový velký stan.

Žádné komentáře:

Okomentovat