úterý 15. června 2010

7 MĚSÍCŮ (Svatba Zuzka & Roman)

V úterý jsme byly s maminkou přes den u babičky v Modřanech a pak odpoledne jsme navštívili babičku a dědečka ve Vršovicích. Protože venku hrozně lilo, rodiče mi nandali na hlavu bodíčko. Cestou do Čelákovic autem byla hrozná průtrž mračen a krupobití, takže jsme se báli, že nám kroupy prorazí střechu auta. Dokonce se nám zatopila částečně naše garáž. Ve středu jsme byly doma a přijela za námi babička, aby maminka mohla psát diplomku. Tatínek se odpoledne zúčastnil PPŽ na Hvěždě. Ve čtvrtek ráno odvezl tatínek Transportera do opravy, takže do Modřan jsme jeli vlakem. Taky jsem oslavila 7-měsíční narozeniny, babička mi koupila letní šatičky a maminka kousátko. Maminka navštívila během dne dědečka v ZŠ Sázavská a svojí vedoucí diplomové práce Dr. Mojžíšovou. Odpoledne rodiče vyrazili na MTBO ligu do lesa Kamýk, domů do Čelákovic jsem jela s maminkou opět vlakem a tatínek si vyzvedl u strejdy Martina jeho luxusní fáro zvané "popelnice", která máme dočasně zapůjčeno. V pátek jsme vyrazili do Modřan a já jsem seděla poprvé v životě na přední sedačce v autě. Bylo to trochu složitější se do krátké Felicie poskládat, ale zvládli jsme to. Odpoledne za námi do Modřan přijely Eva s Míšou, abychom vyrobili svatební dary pro Zuzku s Romanem. Maminka dnes poprvé viděla, jak jsem si sama stoupla o křeslo v Modřanech a taky jsem poprvé udělala paci-paci. V sobotu ráno jsme totiž vyjeli na svatbu do Berouna. Potkali jsme tam mnoho kamarádů a taky několik dětí. Rodiče šli po obřadu na kolo a mě hlídala teta Eva a jiné tety a strejdové. Celé odpoledne i večer jsem kolovala z náruče do náruče a celou párty jsem si moc užívala. Všem jsem přippomněla, proč mám přezdívku barový typ. Rodiče si taky po několika letech zaveslovali na skifech a zjistili, že to úplně nezapomněli. Odpoledne jsme se šli podívat na Medvídky Vojtu, Kuba a Matěje, ale viděli jsme pouze dva, ale zato hodně zblízka. Medvídci se mi moc líbili a smála jsem se na ně. Ze svatby jsem přijeli hodně pozdě, takže jsem si rozhodila svůj denní rytmus.Neděli jsme strávili doma. Tatínek mě vzal na dlouhou procházku a maminka se věnovala diplomce. V ponděli jsem byla s maminkou opět celý den doma, nic zajímavého se nedělo až na to, že jsem se stavěla, padala a bouchala jsem se do hlavičky. Rodiče už ze mně nesmí spustit oko a nejlépe mě musí držet neustále za flígr. V úterý jsme cestovaly dlouho tramvají do Modřan a pak dlouho tramvají z Modřan a nakonec odpoledne jsme jeli na MTBO ligu do Tuřan u Slaného. Tam mě hlídaly hodné tety pořadatelky. Domů jsme přijeli opět pozdě. Rodiče jsou trochu unaveni z faktu, že i když ráda ponocuji, tak jsem zároveň také ranní ptáče.

Žádné komentáře:

Okomentovat