pondělí 7. června 2010

30.týden (Komušín)

Ve středu lilo celý den jako z konve. Tatínek však není z cukru, tak si byl zakurírovat i zaběhnout PPŽ. Maminka se snažila psát diplomku, zatímco mě přijela hlídat babička. Ve čtvrtek mi rodiče nakoupili v BILLA akci novou zásobu plenek Pampers Active Baby. Odpoledne přijel na návštěvu dědeček Mirek, který přivezl mimo jiné vlastní specialitu - zapečené lilky. Večer pak vyhnal tatínek po dlouhé době maminku na kolo, ale bohužel jí zrovna sprchlo. V pátek dopoledne jsme se sbalili a vyjeli do Modřan, maminka se opět snažila psát diplomku. Po poledni přišla na návštěvu teta Gábina půjčit si neoprén a triatlonový obleček. Přinesla nám dárečky - přesnídávky, spacího plyšáka, kytici růží a Toffifee. Odpoledne pak šli rodiče na kolo se snahou zlepšit si své osobáky na Viprahlém kopečku. Večer jsme pak šli na krátkou návštěvu k Barunce, Verče a Zdenálovi. Já jsem tam proháněla pejska Korinku. V sobotu ráno jsme vyrazili s babičkou a dědečkem na víkend do Komušína (kousek od Blatné). Ubytovali jsme se na chalupě u Kůsů, dále tam přijeli také Čihákovi, Hesslerovi a další známí. Celý víkend bylo krásné slunečné počasí, které rodiče využili pro trénink na kolech. Já jsem si užila lezení po dece a výlety v kočárku. Během víkendu jsem se naučila kleknout si s oporou, takže už nezbývá mnoho a stoupnu si. V neděli jsme spali v Modřanech, kam přijel i strejda Jakub, kterého jsem dlouho neviděla. V pondělí jsme šly s maminkou a babičkou do školy s cílem přihlásit se na státnice v září a lehce posunout odevzdání termínu diplomky. Bohužel termín odevzdání diplomky se kvapem blíží, takže maminka už se bude muset začít snažit. Na fotce naleznete taky kvetoucí keř Kalina.

Žádné komentáře:

Okomentovat