úterý 1. června 2010

29.týden (MTBO Seletice)

Ve čtvrtek rozřazoval tatínek startovní čísla, v čemž jsem mu pomáhala tak, že již udělané hromádky jsem znovu rozkramařila po podlaze. Měl z toho velkou radost. V pátek a sobotu se konaly volby do Poslanecké sněmovny. Hned po otevření volebních místností tedy rodiče odvolili a hned poté jsme se autem plným cen, bannerů a věcí nutných na pořádání vydali do Seletic, kde pořádal náš oddíl VŠTJ Ekonom Praha pod vedením tatínka MČR v MTBO na klasické trati a Český pohár v MTBO. Ubytovali jsme se v "penzionu" Seletice a dali se do příprav. Maminka s pomocníky rozdělovali ceny do igelitek a tatínek dělal vše potřebné. Já jsem mezitím byla na pokoji s babičkou, která přijela hlavně kvůli pomoci s hlídání dětiček ve školce. V sobotu bylo celý den hezky a nepršelo a závod se vydařil. Přijela dokonce neplánovaně i Česká televize. Já jsem celý den strávila v dětské školce, kde jsme s maminkou a babičkou hlídali další závodické děti. Měla jsem tam také svojí osobní chůvu Nikolu, místní 11-letou dívku, bez jejíž pomoci bychom se ve školce asi neobešly. Ve školce bylo najednou nejvíc 12 dětí ve věku 2-4 let, takže byl velký problém všechny uhlídat. Malý Matteo La Carbonara nám dokonce utekl za tatínkem, ale našly jsme ho. Já jsem však byla hodná, protože jsem pochopila, že ten den neměla maminka na starosti jenom mě. Večer proběhlo vyhlášení vítězů a následná párty, které jsem se však nezúčastnila. Z doslechu vím, že se vydařila. V neděli ráno pršelo a krápalo i chvílemi přes den, takže jsme ve školce využili i velký stan. Po závodech jsme vše sbalili a tatínek si oddychl, že vše dobře dopadlo a nenastal žádný průšvih. Volby vyhrála ČSSD, ale asi nebude schopna sestavit vládu, takže to bylo "Pyrhovo vítězství". Faktickým vítězem voleb jsou ODS, TOP 09 a Věci Veřejné, kterým se snad povede sestavit pevnou vládu a zastavit zadlužování státu. V pondělí mi maminka objevila klíště na levém boku, bylo naštěstí malinké a maminka mi ho hned vyndala. Také jsem dostala své první maso v příkrmu a to telecí se zeleninou. Moc dobře mi však neudělalo, mám z něj už druhý den průjem. V úterý jsem šla k paní doktorce na očkování, ale díky klíštěti jsem dostala pouze Hexavakcínu. Pro Synflorix si mám přijít za 3 týdny. Taky jsem měla špatnou náladu a hodně jsem spala, tak doufám, že to klíště nebylo nakažené. Dnes byl také den dětí a rodiče mi koupili outdoorové kalhoty, protiskluzové ponožky a bumbák. Lezu stále rychleji a rychleji a umím se vzepřít a propnout pouze na chodidlech a dlaních. Taky už říkám slovo podobné výrazu "táta", i když to pokaždé zní trochu jinak.

Žádné komentáře:

Okomentovat