středa 10. listopadu 2010

1. NAROZENINY (52.týden) SPECIÁL

Ve čtvrtek maminka začala úklid před mými narozeninami, aby to vůbec stihla a pro začátek umyla okna v obýváku a kuchyni. Mně mezitím hlídala babička, která za mnou přijela. V sobotu dopoledne jsme vyrazili na poslední závody MTBO v sezóně do Jevan. Hlídali mně babička s dědou, takže jsem nebyla ve školce. Došli jsme až do Kozojed, kam jezdila maminka jako malá na rekreaci. Maminka byla 4. a tatínek 5., takže oba byli vyhlášeni. Tatínek navíc dostal cenu za celkové 2.místo v Pražské MTBO lize. Cestou domů jsme se zastavili v Brandýse u Šnajdarových, aby si Jakub vyzkoušel dres. Bylo tam štěnátko rotvajlera, které se jmenuje stejně jako já. V neděli jsme jeli na tradiční Sild kros do Krčáku. Tady už rodiče tak dobře nedopadli. Poté jsme byli na obědě v Modřanech, u Martina Sajala na Hájích a pak jsme jeli na věčeři k Páčům. Strejda Páča mě učil hrát na bicí. V pondělí mě maminka vyložila v Horních Počernicích, tam mě pak náhodou našel tatínek a dovezl mě k babičce do Modřan, kam za mnou pak maminka přijela. V úterý cestou domů jsme obhlídli další autosedačky, tentokráte značky Römer. Doma pak začly přípravy na mojí oslavu narozenin, takže se pekly krachle, dělal dort a douklízelo se. Rodiče šli spát až v 1 ráno. Já jsem se probudila ve 3:40 v noci, přesně rok a 5 minut poté, co jsem se narodila. Pak jsem zase usnula. Dopoledne jsem šla k paní doktorce na roční prohlídku. Mé aktuální rozměry jsou 8,85kg, 71cm ve stoje, obvod hlavy i hrudníku 47cm. Můj vývoj se ubírá správným směrem, sice jsem od poslední kontroly vůbec nevyrostla, ani jsem moc neztloustla. Mám 8 pěkných zoubků a chodím sama. Odpoledne jsem mamince dala šanci dokočnit přípravy a na hodinu a půl jsem si schrupla. Pak už se začali trousit první hosté. Dorazili teta Verča se strejdou Zdenálem a sestřenkou Barunkou, babička Jarmila, dědouš Jan, prababička Věra, prateta Věra, babička Olga, dědeček Mirek, prasestřenice Lenka s manželem Zdeňkem. Dostala jsem spoustu krásných dárků, za které tímto děkuji - žabí koupací set v baťůžku, boby, motorku, zimní botičky, didaktickou hračku "shape sorting cube", knížku o Koblížkovi, zateplené kalhoty, svetr, želvu do sbírky a kožený pytel na penízky "money bag", do kterého jsem hned vložila první úspory. Maminka mi vyrobila krásný dort, který jsem mohla dokonce i jíst. Maminka mi také pomohla sfouknout svíčku a já jsem si něco tajně přála. Z pohoštění mi nejvíce chutnalo slané pečivo od Věry. Oslavu jsem si užila a už se těším na další rodinná setkání.

1 komentář:

  1. Ello, všechno nejlepší! Hlavně hodně zdraví a ať ti to pěkně běhá!
    Zuza

    OdpovědětVymazat