středa 3. listopadu 2010

51.týden

Ve čtvrtek oslavila moje sestřenka Barunka půlroční narozeniny, takže už je jí víc než bylo mě, když se narodila. Z blogu Vítka Ouhrabky jsem se dozvěděla, že se mi narodila nová humanitní kamarádka - Magdalenka Hronová. Nevím však žádné podrobnosti, protože její maminka Katka nenapsala zatím žádnou zprávu na Humanitní pokec. Ve čtvrtek bylo 28.10., takže tatínek mohl strávit celý den na schůzi MTBO na Strahově. Maminka mezitím se mnou byla v Modřanech. V pátek jsme se cestou do Bedřichova stavili u výrobce cyklistických dresů Lawi pro velikostní vzorky kvůli výrobě nových dresů oddílu MTBO Ekonom Praha. Hned po příjezdu do Bedřichova jsme šli na dětské hřiště pod Lesní chatu, kde jsem se houpala na houpačce a hrála si na písku. Večer přijeli Víťa s Elinou a Zdenál s Martinem Machem. V sobotu ráno jsme vyrazili na tradiční běh Janovských 11 a 19 km. Během závodu mě hlídal strejda Karba, protože ho bolelo kolínko. Několik lidí mu řeklo, že jsem mu prý podobná :-) Maminka i tatínek si zaběhli trať 11km. Od tety Vendy jsem dostala k narozeninám fajnové společenské tričko, děkuji. Odpoledne jsme šli opět na dětské hřiště, tentokráte mě vzal tatínek na trampolínu, což byla skvělá zábava. V neděli jsme pro změnu šli na delší procházku na Královku, ale většinu cesty jsem prospala stejně jako celou noc ze soboty na neděli, kdy se taky změnil čas z letního na zimní.V pondělí jsme dopoledne omrkli autosedačky pro velké holčičky, uvidíme jakou mi rodiče koupí. Zbytek dne jsem strávila v Modřanech, stejně tak i úterý. Odpoledne jsem navštívila krásné hřiště u ZŠ Mráčkova, kde bylo spousta dětí a jeden kluk mi kopal písek do očí. Ve středu jsem byla celý den s maminkou v Čelákovicích a pro změnu jsem šla na hřiště u DDM, kde jsem se taky seznámila s pár dětmi. Co se týče pokroků v chození, tak maminka mi už napočítala 30 krůčků, ale zvládnu jich určitě mnohem víc. Také jsem se naučila lépe mluvit, už umím říct slovo "táta", když mám dobrou náladu. Poslední dobou vyplazuji hrozně ráda jazyk, takže se maminka bojí, že si ho překousnu. Moje pištění dosahuje takových pronikavých výšek, že se maminka někdy obává, že ohluchne. Na poslední fotce si všimněte, jak mi vyrostly vlásky, takže si už můžu vyčesat exkluzivní číro.

2 komentáře:

  1. Ahoj Ello!
    Jsi fešenda, moc ti to sluší a to kšíro se mi na líbí extra.
    Dnes máš narozeniny, tak ti přeji všechno nejlepší, ať se rychle učíš novým věcem, abys mě do nich zas mohla někdy zasvětit. Křičet už umím obstojně, tak se těším na další lekci.
    Pěkně si užij narozenin a pořádně to s rodiči oslav.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vítku,
    sice už spím, ale ze sna tě zdravím a moc děkuju za přání. Už plánuju další lekci s názvem "Jak být hodné miminko", ale nevím jestli se mi ji podaří zrealizovat. S napětím očekávám další příspěvek na tvém blogu.
    Měj se hezky a pozdravuj rodiče.
    Ella

    OdpovědětVymazat