středa 8. února 2012

Ještě větší mrazy

LISA: V pátek 3.2. jsme přijeli do mrazivého Bedřichova. Naštěstí nám paní Martínková zatopila v pokoji, takže jsme neumrzli. Jako hlavní místnost jsme tentokráte využívali prababiččino apartmá. Zatopili jsme si tam pěkně briketami v kamínkách a měli jsme tam až 29°C, takže jsem v klidu mohla lézt po podlaze. Na šumavské Kvildě naměřili z pátka na sobotu -38,8°C, což není absolutní teplotní rekord, ale daleko to od něj nemělo. V pátek i v sobotu šli rodiče na chvíli na lyže, my jsme radši byly doma a přes den jsem chodila spát do kočárku na půdu. Ella měla v sobotu odpoledne nehodu - zkutálela se ze schodů do obchodu a zastavila až o zavřené spojovací dveře. Takže má opět bouli na hlavě, doufám se to neodrazí na jejích intelektových schopnostech. Já se divím, že jsem zatím nespadla z postele ani odnikud jinud, ale to přijde, nebojte. V neděli jel tatínek dopoledne na LOB do Jakuszyc a maminka pak šla odpoledne na lyže. V pondělí jsem šla na své první očkování. I když injekci hexavakcíny píchla paní doktorka mě, bonbóny dostala Ella. V úterý odpoledne jsme nejprve navštívili tetu Lenku s Klárkou a poté přejeli do Modřan. K večeru jsme se šli podívat za Verčou, Zdenálem a Barunkou do jejich nového bytu. Ellu to tam bavilo natolik, že ani nechtěla odejít. Ve středu jsme se vrátili do Čelákovic. Ve čtvrtek sice napadlo trochu sněhu i v Čelákovicích, ale přesto jsme raději odpoledne opět vyjeli do Bedřichova, kam už před tím dorazili Víťa s Elinou a malou Eliškou. Bylo tam také 18 dětí s pěti vedoucími (včetně Dáši), které tam trávili jarní prázdniny. Malá Elina už pokročila ve vývoji a už se přetáčí. Já jsem jí však trumfla tím, že už si umím kleknout a houpat se na kolínkách. Venku byl po celý víkend opět velký mráz, takže já jsem byla venku jen v pátek. Jinak Ella chodila na výlet jen na zahradu, kde dětičky z oddílu postavili překrásné iglú, do kterého by se vešlo několik eskymáků. V pátek večer jsme vytopily pokoj u babičky na 30°C a zřídily jsme si Bedřichovské lázně. Koupaly jsme se v malé vaničce, do které jsem si vlezla společně s Ellou. V neděli odpoledne jsem se vrátili domů, kde tentokráte snad chvilku pobudeme. Na jedné z fotek můžete vidět panenky z Lega, jak hrajou pod Elliným vedením tenis. Jako síťka jim posloužil plot, rakety a míč mají virtuální. Rozhodčího jim dělá pejsek Ben. Ella oslavila v pátek dva a čtvrt roku, prochází teď velmi negativistickým obdobím a dost protestuje a kňourá. Doufám, že jí to brzy přejde. Na druhou stranu si se mnou občas hraje a dokonce mi po chvíli přemlouvání zapůjčí i nějaké svoje hračky. Také hezky zpívá a recituje básničky, i když ne každý jí rozumí.

Žádné komentáře:

Okomentovat