pátek 3. února 2012

Velké mrazy

ELLA: V pátek 27. 1. jsme odjeli do Modřan. Tam mne tatínek s maminkou večer uspali a pak odjeli i s Lisou do Jilemnice na závody v LOBu. Od soboty od rána mne tedy hlídali prarodiče. Měla jsem se tam dobře a dědeček mě naučil novou básničku "Na nádraží stojí vlak". Večer se konala oslava dědečkových narozenin, na kterou dorazilo několik dědových kamarádů. Rodiče mezitím pobývali v Jilemnici, kde bydleli u Milana Pekárka v jeho krásném bytě. V sobotu absolvovali 2 kratší závody, v neděli 1 delší. Lisa si to tam užívala, protože rodiče měli čas jen na ní. Při sobotních startech si rodiče stihli Lisu předat, v neděli jí hlídala Jana Bochenková. V neděli večer pak dorazili do Modřan, kam mě přijeli vyzvednout. Dědeček říkal, že celý víkend jsem byla moc hodná. Bohužel hned jak jsem uviděla rodiče, tak jsem hned začala zase zlobit. Maminka říká, že prý víc než před tím. Od pondělí do pátku jsme byli doma v Čelákovicích. Na začátku týdne jsme chodili krmit zmrzlé kačenky. V pondělí jsme potkali nutrii a v úterý zvláštní druh kačera. Ve čtvrtek nás přijela navštívit babička Jája a v pátek jsme opět odjeli do Bedřichova. Lisa pokročila a kleká si už na kolínka a cucá paleček od nohy. Na fotkách můžete vidět, jakou jsme si uspořádali se sestrou modní přehlídkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat