středa 22. února 2012

Lisa 6 MĚSÍCŮ

ELLA: V úterý 14.2. na Valentýna za námi přijela babička Jája. Společně jsme se šli podívat na jeden malý baráček v Čelákovicích Jiřině, který si maminka vyhlídla na webu sreality.cz. Je totiž už zblblá tím, jak její sestřenice s manželem už asi 2 roky hledají nějaký vhodný dům, tak začala hledat taky. Domek má sice pěknou zahrádku, ale je opravdu malý, má navíc nebezpečné schody, ze kterých bychom se určitě zřitily. Cestou zpátky jsme viděly, jak kačenkám zbyl jen malý nezamrzlý kousek náhonu. Jinak Labe u Brandýsa je už asi 2 týdny zamrzlé. Ve středu jsme po dlouhé době navštívily mateřské centrum, kde se četla pohádka O makové panence a následně jsme vodovkami vybarvovali motýla Emanuela. Koupily jsme tam kukuřičné křupky, které si pak dala i Lisa. Ve čtvrtek po poledni jsme vyrazili i s babičkou Jájou do Bedřichova. Tam rodiče večer oslavili s Elinou její narozeniny a maminka se projela ve čtvrtek i v pátek na lyžích. Tatínek nesportoval, protože chytnul kašel. V pátek odpoledne jsme přejeli do Vysokého nad Jizerou, kde se o víkendu konaly závody VŠ ligy. V sobotu se jel skiatlon, maminka v něm letos poprvé byla nejrychlejší z Humanity. Do nedělních sprintů dvojic nastoupil i nemocný tatínek, jelikož Bertovi scházel parťák do dvojice. Bohužel jsme postupně začly kašlat Lisa i já. Po návratu domů do Čelákovic dostala Lisa v noci horečku. V pondělí jsme tedy navštívily paní doktorku, která na nás neshledala nic závažného. V noci na středu jsem však dostala horečku i já. Ve středu 22.2. oslavila Lisa půlroční narozeniny. Maminka jí při té příležitosti ukuchtila půldort. Ten den nám také uvařila řepovou polévku krásné růžové barvy. Maminka už je také lehce nastydlá, takže ještě nevíme, jestli pojedeme o víkendu do Bedřichova. Na fotkách můžete vidět, jaké kreslím hlavonožce. Na jednom obrázku je Lisa s malou Elinou a na druhém je maminka. Maminka mě učila fotit, takže jsem jí sama udělala portrét.

1 komentář:

  1. No, Ello, bezva hlavonožci! A ten půldort pro Lisu je taky moc pěkný, hned bych si kousek dala...
    Tam, jak ležíte s Lisou na posteli, tak tam Lisa vypadá úplně jako panenka:))
    Trochu mi vaše společné fotky připomínají mě se sestrou, když jsme byly malé. Jsme tak stejně věkově od sebe jako vy dvě. Jeden velký rozdíl ale je, že moje sestra byla strašně baculaté miminko, s pěkně naducanými tvářemi. To Lisa takový trouštík není:))
    Pozdravuj rodiče!
    Zuza

    OdpovědětVymazat