úterý 6. dubna 2010

21.týden (Velikonoce)

Na škaredou středu jsme navštívili prarodiče v Modřanech a večer jsme během procházky v Čelákovicích natrhali kopřivy do nádivky a nařezali proutky na pomlázky. Na zelený čtvrtek jsme měli k večeři bramborové placky se špenátem. Večer jsme pak upekli nádivku a připravili těsto na mazanec, které jsme nechali kynout přes noc. Ráno hned po rozbřesku jsme mazanec upekli a tatínek upletl 2 pomlázky. Jednu větší pro sebe a jednu menší pro mě. Pomlázka se mi moc líbila a krásně se žužlá. Maminka se také rozhodla ostříhat tatínka, aby měl na jaro lehčí účes. Po poledni jsme pak naložili plné auto věcí a vyrazili na Velikonoce do Bedřichova. Cestou jsme se stavili v Turnově, odkud jsme se byli projet na kole s Croozerem po Českém ráji. Večer dorazili na chatu i Verča se Zdenálem, Ondra s Ivou a Martin s Martinem :-) Ráno pak kluci zbořili kamna u babičky, které pak s tatínkem odvezli do sběrného dvora. Před polednem přijeli ještě Kuba s Radkou. Já jsem byla na výletě s tetou Verčou a strejdou Zdenálem na Nové louce, zatímco rodiče spolu s ostatními vyrazili na cyklo výlet s horskou prémií na Tanvaldském Špičáku. Odpoledne pak kluci ještě vydláždili taneční parket na zahradě :-) a já jsem s maminkou a holkama jela do Liberce pro zákusky a chlebíčky. Strejda Kuba totiž slavil 30. narozeniny, takže jsme to večer řádně zapili. Na večer přijeli ještě Vendy s Karbou a Folpy. Já jsem si oblékla svoje nové šatičky, abych všem ukázala, že nejsem chlapeček, ale moc moc hezká holčička. V neděli jsem byla na pěším výletě s maminkou a holkama na Královce, zatímco tatínek jezdil na silničce s Kubou a Martinem. Odpoledne jsme pak jeli navštívit prarodiče Friedbergerovy na Chutnovku ke Knopům, kam jezdila maminka na Velikonoce celé dětství. Byla tam i celá rodina Taxů. V neděli večer maminka s tetami zdobily vajíčka voskem a kluci pletli pomlázky. V pondělí jsem byla poprvé vyšupána pomlázkou, to abych pěkně rostla a byla zdravá. Koledníkům jsem však nic nedala, protože vajíčka ještě barvit neumím. Odpoledne jsme navštívili prarodiče Kalinovy ve Vršovicích, kde jsme dostali skvělý oběd a výslužku domů. Já jsem dostala jako dárek plovoucího slona do vaničky. Úterní ráno začalo hroznou tragédií - kvůli maminčině nepozornosti jsem zcouvala z postele a narazila hlavičkou do své postýlky. Rodiče pak se mnou radši zašli k paní doktorce, která mne prohlédla a řekla, že prý se mi asi nic vážného nestalo, když se tak hezky směju. V čekárně jsem potkala nového nápadníka Jonáše, kterému jsem se moc líbila a smál se na mě. Poučení pro rodiče tedy zní, že od teď mě musí hlídat ještě víc, protože už umím spadnout odkudkoliv a kdykoliv se mi zachce.

Žádné komentáře:

Okomentovat