pátek 30. dubna 2010

Narození Barunky (25.týden - 1.část)

Musím Vám oznámit, že se mi ve středu 28.4. půl hodiny před půlnocí narodila sestřenka Barunka Kalinová. Měřila 52cm a vážila přesně 3,5kg. Zatím jsou s maminkou Verčou v porodnici u Apolináře a ještě jsem jí neviděla. Až budu mít fotku, vyvěsím jí na svůj blog. Už se na ní moc těším. Ve středu jsem také zajela s rodiči na 2.kolo Pražské MTBO ligy do Říčan. Trať byla dlouhá a těžká, ale celou dobu jsem vydržela být hodná v cíli. Hlídali mě tety pořadatelky a další náhodní kolemjdoucí :-) Rodičům se závod moc nepovedl. Tatínek skončil v hloubi pole a ztratil tak vedení v lize. Maminka udělala na kole přemet s cílem zníčit mapník a svoje nohy, oboje se jí skoro povedlo. Do cíle však dorazila a našla dokonce všechny kontroly. Ve čtvrtek jsem pak byla na očkování proti pneumokoku vakcínou Synflorix. Zase jsem při injekci ani nebrekla, takže paní doktorka říkala, že tak statečné dítě ještě neviděla. Zároveň mi udělala už 6-měsíční prohlídku. Vážím 6,87kg a měřím 67,5cm. Obvod hlavičky i hrudníku mám 42,5cm. Jsem prý zdravá a vyvíjím se přiměřeně svému věku. Akorát se paní doktorce zdálo, že jsem trochu bledá, tak předepsala mamince železo. Také mě prý už rodiče mohou začít přikrmovat. Maminka však rozhodla, že počkáme s příkrmy až přesně na mé půlroční narozeniny. Taky jsem porovnala svoje váhy a míry s maminkou ve stejném věku a zjistila jsem, že jsem o 300gr těžší a 3cm delší. UPDATE: Přidány fotky Barunky

Žádné komentáře:

Okomentovat