úterý 13. dubna 2010

5 měsíců (22.týden)

Tento týden jsem oslavila 5-měsiční narozeniny. Protože už jsem velká holka, tak dělám velké pokroky. V pondělí jsem si strčila paleček od nohy do pusy, v úterý jsem zase dala na bříšku kolínka pod sebe tak dobře, že jsem párkrát popolezla dopředu i do strany.
Ve středu jsme jeli jako obvykle do Modřan za babičkou, která se mnou šla na dlouhou procházku. Odpoledne jsem pak pomohla rodičům upéct krachle, protože jsme byli pozváni na Ugandskou párty do nového domečku strejdy Karby a tety Vendy do Slivence. Na promítání přišli kamarádi z Humanity a navíc Violka Janatová, které je necelý rok. Trochu jsem si zkazila pověst večírkového typu, protože jsem byla většinu večera rozmrzelá a maminka se nemohla skoro vůbec koukat na fotky z Afriky. Ve čtvrtek večer jsme uklidili přízemí našeho paneláku, protože na nás vyšla řada. Na fotce můžete vidět, jak pomáhám mamince vytírat. V pátek jsme nejdřív navštívili Globus, kde mi maminka koupila fajnový růžovo-šedý klobouček, zelený šátek, velký balík plenek Pampers Active Baby vel.3 a taky první skleničky se zeleninovými příkrmy, které byly v akci za 10kč. Za měsíc už totiž ochutnám něco jiného než mámino mlíčko, i když při svých průzkumech jsem toho stejně ochutnala již docela dost. Poté jsme vyzvedli babičku Jarmila v Modřanech a pokračovali jsme na víkend na chatu do osady Mokrá Louže, kde jsem už jednou byla v prosinci pouze na přes den. Je tam takový fajnový malý dřevěný domeček, ve kterém jsme spali. Topili jsme si normálně v kamnech dřevem a dokonce jsme ani v noci nezmrzli. V sobotu, kdy jsem slavila 5-měsíční narozeniny, jsme vyrazili na první závody MTBO v sezóně do Jelenců u Příbrami, kde si oba rodiče solidně zazávodili. Maminka obsadila dokonce 3.místo, takže všem ukázala, že letos bude mít vyjímečnou sezónu :-) Tatínek dojel na 6.místě a přesto byl se svým výkonem mnohem spokojenější než maminka. Během závodů mě hlídala babička, která však bohužel trefila pouze na start závodů OB, takže žádná kola v lese jsem neviděla. Odpoledne jsme se vrátili na chatu, kam dorazil mezitím dědeček z Prahy. Večer jsme chtěli strávit u ohně, kvůli dešti jsme však pobyt venku museli zkrátit pouze na opečení buřtů a pak zůstat uvnitř v chatě. V neděli ráno jsme pak odjeli do Modřan, kde jsme s maminkou (až na krátkou procházku s babičkou) zůstaly celý den v paneláku a válely jsme si šunky :-). Tatínek mezitím dopoledne běžel štafetu OB s Martinem Sajalem a Milanem Štembergem na Točné, odpoledne pak šel s Martinem Machem na kolo. V pondělí dopoledne mě během máminy návštěvy školy hlídal neobvykle tatínek, který jel do Prahy až odpoledne, protože večer měl schůzi výboru Ekonomu, kde řešili detaily ohledně pořádání závodů MTBO na konci května. Maminka doma odpoledne uklízela, protože čekala návštěvu. Večer totiž přijeli babička Jarmila a navíc teta Lenka se strejdou Zdeňkem, kteří si předtím byli prohlídnout nově postavený dům v Císařské Kuchyni, kam se možná nastěhují. To by bylo fajn, protože maminka by měla blízko domovo svojí sestřenici a já bych si k nim mohla chodit hrát na zahradu. Během úklidu jsem mamince pomohla převlíct kompletně povlečení u sebe v pokoji tím, že jsem to celé naschvál pokakala a pak z toho měla srandu. Od návštěvy jsem dostala plyšovou bučící kravičku s knížkou, která se mi moc líbí a chrastítko špendlík. Moc děkuji.



Žádné komentáře:

Okomentovat