úterý 20. dubna 2010

23.týden

Tento týden se nesl ve znamení orientačních sportů. V úterý mě odpoledne hlídal tatínek, zatímco maminka měla ve škole prezentaci. Ve středu dopoledne se mnou jela maminka vlakem do Prahy, kde se potkala s babičkou, která se mnou došla pěšky od Masaryčky až na Podolskou vodárnu. Odpoledne jsem s rodiči jela do Krčského lesa na první letošní závod Pražské MTBO ligy. Byla jsem jako obvykle hodná a čekala jsem v cíli spíce v kočárku. Poté jsem se probudila, abych se mohla pozdravit s ostatními závodníky. Tatínek dokonce vyhrál a maminka taky zajela slušně. Ve čtvrtek dopoledne se mnou maminka došla k paní doktorce na očkování Hexavakcínou. Mám jen 2 měsíce zpoždění oproti normálu kvůli špatně se hojícímu ramínku po očkování proti TBC. Také znám své nové míry a váhy - měřím 66cm, vážím 6,76kg, obvod hlavičky mám 42,5cm. Po poledni přijela babička a s maminkou navštívily sekáč v Čelákovicích, kde mi koupily botičky a růžovou mikinku. V sobotu ráno jsme jeli do Berouna na závod s názvem VIPrahlý BAJKonur. Tatínek jel ve dvojici s KLádinem, což je český reprezentant MTBO, takže se musel celých 5 hodin hodně snažit. Ale vyplatilo se to, protože skončili na krásném 2.místě. Maminka se mnou mezitím courala po městě. Potkaly jsme tam tetu Zuzanku s jejím synem Matýskem, které jsme půjčili mojí zelenou čepičku. Pak jsme vyšplhaly na Městskou horu podívat se na mědvědy z Večerníčku - Vojtu, Kubu a Matěje. Do cíle pak dorazili taky babička a dědeček, kteří přijeli na kolech z chaty. Maminka pak pro změnu jela na kole z Berouna na chatu. Večer jsem byla chvíli u ohýnku, ale moc mě to nebavilo, tak jsem se přidala k tatínkovi, který šel spát dřív než já, protože ho závod velmi zmohl. V neděli dopoledne mě hlídala babička, protože maminka s tatínkem jeli na kolech do Mníšku pod Brdy na závod v běžeckém OB. Odpoledne jsme se zúčastnili posvatebního veselí novomanželů Koukolových, kde jsem potkala ovečky a kamarádku Emu, která je o rok starší než já. V pondělí přijela návštěva - Věra, Lenka a babička Jarmila. Odpoledne jsme se šli všichni společně podívat na domeček v Císařské Kuchyni, o jehož koupi teta Lenka s manželem uvažují. V úterý mi tatínek vyzvednul na úřadě můj první cestovní pas, který obsahuje dokonce i moje biometrické údaje. Využiji ho hned v pátek při cestě do Maďarska.

Žádné komentáře:

Okomentovat