úterý 29. listopadu 2011

Ella první závody v běhu (Lisa 14.týden)

ELLA: V sobotu ráno jsme se sbalili a vyrazili do Modřan. Tatínek odtamtud jel na schůzi MTBO, kde se odhlasovalo, že od příštího roku mají pořadatelé připravovat i závody nebo nějaké aktivity pro děti. My jsme šly na procházku po Modřanech. Večer jsme pak jeli do Nuslí na sraz Arnyky ke Katce Klímové. Bylo tam spousta kamarádů, dobrot a dětí. V neděli ráno jsme odjeli na běžecké závody do Senohrab. Já jsem se tam zúčastnila svého prvního závodu v běhu. Trať měla délku 500m, jeden velký kopec a dva můstky přes potok. Závodila jsem s dětmi od roku narození 2001, ale jedinou reálnou soupeřkou mi však byla podobně stará Ema Stoupová, kterou znám z lyžařských závodů. Statečně jsem obě obešly celou trať a já jsem těsně prohrála. Můžete se kouknout na výsledky. Po nekonečné inverzi se vyjasnilo a bylo krásně slunečné počasí, takže jsme se s maminkou i chvíli opalovaly na dece. Večer jsme se pak šli podívat v Čelákovicích na vánoční strom. Měl na sobě spoustu světýlek a nahoře hvězdičku. Moc se mi líbí a chodím se na něj od té doby dívat každý večer. V úterý slavil tatínek 29. narozeniny a navštívit ho proto přijeli jeho rodiče, babička Olga a dědeček Mirek. Stále bojuju s čůráním do nočníku, někdy mi to jde, někdy ne. Počůrávám se hlavně když jsem naštvaná. Od té doby, co nemám dudlík, mi dělá usínání trochu problém. Tatínkovi jde uspávání lépe a hlavně rychleji než mamince. Babička mi minulý týden přinesla novou sadu voskovek, tentokráte nelámavých a dobře tvarovaných pro lepší úchop (trojhranné). Moc ráda s nimi kreslím a celkem dobře už rozlišuju barvy. Lisa stále pokračuje ve svém vývoji - už se přetočí na bok a párkrát se svalila z bříška na záda. Zabaví se delší dobu sama s hračkami, ráda si s námi povídá a hrozně ráda se koupe ve vaně. Kapičky na bolení bříška asi moc nezabírají, pár dní to bylo lepší, ale zrovna dnes Lisa hrozně řvala a propínala se jako luk.

1 komentář:

  1. Ahoj Liso, jenom tak me napadlo... nejsem samozrejme zadny odbornik na miminka... jenom co vim od kamaradu... nas kamarad ma syna, kteremu je ted rok a kousek a ten take mel strasne problemy s bolenim briska a ted nedavno se ukazalo, ze ma potravinovou alergii na kravske mleko, takze kdyz jeho maminka ji mlecne vyrobky a pak ho koji, tak ze ho z toho boli brisko. Tak me napadlo, jestli treba tvuj pripad neni podobny... I kdyz - alergie muze byt na cokoliv, ne jen na mleko, takze je to dost slozite...
    Pozdravuj rodice a Ellu a uz se na vas tesim!
    Zuza

    OdpovědětVymazat