úterý 13. prosince 2011

První sníh v Bedřichově (Lisa 16.týden)

ELLA: Na závody do Krušných hor jsme nakonec nejeli, protože se pořadatelé rozhodli uspořádat jen jeden závod, takže nemělo cenu se tam hábrovat. Namísto toho jsme si jeli zalyžovat na první sníh do Bedřichova. Já jsem hned v pátek v podvečer obkroužila několik minikoleček na stadionu a rodiče byli překvapeni , že mne to celkem bavilo. V sobotu vyrazil na běžky nejprve tatínek se strejdou Karbou a poté maminka s tetou Vendy. Já jsem šla opět lyžovat a bobovat tentokrát i s tetou Míšou. Lisa si pak na chalupě hrála s malým Ondrou Karbou. V neděli krásně svítilo sluníčko, takže jsem si na stadionu užívala sáňkování mezi spoustou dětí. Rodiče se opět vystřídali na běžkách. Začátek nového týdne jsme strávili doma v Čelákovicích, kam za námi v úterý přijela babička Jája. Ve středu jsme pomáhali tatínkovi rozvážet balíčky po Praze, navštívili jsme LBS sport a hlavně babičku Olgu a dědečka Mirka ve Vršovicích. Také se nám tento den narodily dvě nové kamarádky - Anička Huzyčová a Anežka Lebedová. Už se moc těšíme až trošku povyrostou a budeme si spolu hrát.

Žádné komentáře:

Okomentovat