čtvrtek 4. října 2012

Druhá polovina září 2012

LISA: O víkendu 22. -23. 9. jsme původně měli jet do Bedřichova na rodinnou oslavu, ale jelikož téměř všichni odřekli účast, zůstali jsme po dlouhé době doma v Čelákovicích. V sobotu za námi přijela Lenka a Klárinka Pikhartovy. Nejdříve jsme si hrály u nás doma a po obědě jsme se šli všichni projít k jejich novému domku, který v Čelákovicích po dlouhém vybírání konečně koupili. Je moc hezký, jen mu ještě chybí finální úpravy. Poté jsem se zúčastnili "TOP" vinobraní a pohrály si ve skákacích hradech. Večer pak přijel i strejda Zdeněk, který byl předtím na výstavě ..... V neděli jsme jeli do Jevan na běžecký OB, kde nás holky umístili rodiče do dětského koutku. Elle se pak spustila rýma a večer měla i lehce zvýšenou teplotu. V pondělí už byla bez tepoty a i rýma se lepšila, takže jsme v úterý vyrazili na plánovanou návštěvu nejdříve k prarodičům Kalinovým do Vršovic a pak k Vondrovým do Loun. Tam jsme si dali oběd na "Bahně",chvíli si hráli v bytě a poté jsme vyrazili do parku, kde jsme si s malou Elinou schruply v kočárcích, zatímco si Ella hrála na hřišti a zkoušela, co si může dovolit na místní děti. K večeru jsem se bohužel začala cítit nemocně a rodiče mi naměřili horečku. Ani velké Elině nebylo nejlépe, takže jsme druhý den zrušili společné plavání  a vydali se domů. Rodiče si však nechtěli nechat ujít mtbo ligu v Šárce, takže nás odložili u babičky v Modřanech a jeli závodit. Poté jsme jsme už konečně dorazili domů a já mohla začít plnohodnotně stonat. Stonala jsem celý čtvrtek, zatímco maminka s Ellou pekly krachle a cookies na party do Bedřichova. Mě se rodiče rozhodli dát na celý prodloužený víkend k prarodičům do Modřan, abych nenakazila ostatní na chatě. Byla jsem hodná a ani mne moc nerozhodila nepřítomnost maminky a jejího mlíčka. Sunar je taky dobrý a babička se mne hezky starala. Rodiče se nejprve zúčastnili závodu POKR na zámku Berchtold u Velkých Popovic . Byl tam i dětský závůdek, ale Ella opět předvedla, že závodní duch ji zatím příliš neosvítil. Bavilo ji krmit kozy, hladit si poníka a také lézt po laně s Kačkou a Bertem. O víkendu si Ella užila sestřenky Barunky a kamarádů Vítka a Báry. Zatímco se velcí kamarádi činili při práci, děti jezdili na odrážedlech a hráli si v chalupě i na hřištích. V sobotu večer se pak konala další oslava maminčiných narozenin. Všem, kteří nám pomohli tímto moc děkujeme. Já se musím pochlubit, že už jsem schopna samostatně ujít cca 15 kroků, ale lezení je pořád přece jen rychlejší a bezpečnější. Klubou se mi další dva zoubky (čtyřky) a ofinka už mi začíná lézt do očí. Maminka nás doma cvičně změřila ve stoje - já mám 74cm a Ella 90cm. Ella si teď doma pořád pouští zpívané pohádky o Karkulce a Budulínkovi  od Svěráka s Uhlířem a také je sama prozpěvuje. Já už také říkám pár slov a bohužel se i víc vztekám, když se mi něco nelíbí. Umím se ale i hezky smát :-) Tak na shledanou příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat